دوشنبه 26 شهریور 1403

پاسخ منفی بایرن به اینتر: کیم را نمی‌دهیم / گران‌ترین مدافع آسیا هم‌تیمی طارمی نمی‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاسخ منفی بایرن به اینتر: کیم را نمی‌دهیم / گران‌ترین مدافع آسیا هم‌تیمی طارمی نمی‌شود!

گاتزتا مدعی شد اینتر خواهان جذب کیم مین جائه از بایرن مونیخ بوده، ولی از باشگاه آلمانی پاسخ منفی شنیده است.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بازار نقل و انتقالات تابستانی را پرفشار آغاز کرده است. درحالی‌که چندین ستاره در روزهای اخیر به طور رسمی خریداری شده‌اند و برخی مثل مهدی طارمی در مراحل تست‌های پزشکی هستند و به زودی پای میز امضای قرارداد می‌نشینند مذاکرات اینتر برای خرید چند ستاره دیگر ادامه دارد.

روزنامه گاتزتا مدعی شد اینتر برای تقویت خط دفاعی خود کیم مین جائه مدافع کره‌ای بایرن را در نظر داشت و درخواستی برای جذب قرضی او به دفتر بایرن ارسال کرده است. درخواستی که به ادعای گاتزتا بایرن مونیخ به آن جواب منفی داد.

اینتر از عملکرد کیم مین جائه شناخت کاملی دارد، چرا که او تا پیش از فصل گذشته در ناپولی بازی می‌کرد و اتفاقا در فصلی که ناپولی قهرمان سری آ شد او در قلب خط دفاعی تیم لوچانو اسپالتی عملکردی درخشان داشت.

کیم مین جائه فصل گذشته در مونیخ نتوانست انتظارها را برآورده کند و توخل اعتماد راسخی به او نداشت. همین باعث شده بود که اینتر خواهان جذب این مدافع بلندبالای اهل کره جنوبی بشود.

در گزارش گاتزتا ادعا شده که بایرن مونیخ در پاسخ به پیشنهاد اینتر گفته که به هیچ وجه قصد واگذاری قرضی کیم مین جائه را ندارد. با این حال این روزنامه ایتالیایی می‌گوید اینتر از تلاش خود برای ادامه مذاکره با بایرن ناامید نشده است.

گاتزتا می‌گوید اینتر به احتمال زیاد به دنبال فروش دی‌فرای است و کیم را برای پر کردن جای خالی او می‌خواهد. اگر نراتزوری از جذب این مدافع کره‌ای کاملا ناامید شود گزینه‌های دیگری مثل ریکاردو رودریگز و ماریو هرموسو را دنبال خواهد کرد.

پاسخ منفی بایرن به اینتر: کیم را نمی‌دهیم / گران‌ترین مدافع آسیا هم‌تیمی طارمی نمی‌شود! 2
پاسخ منفی بایرن به اینتر: کیم را نمی‌دهیم / گران‌ترین مدافع آسیا هم‌تیمی طارمی نمی‌شود! 3