شنبه 31 شهریور 1403

پاسخ منفی کاپیتان به عربستان: فقط رئال مادرید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاسخ منفی کاپیتان به عربستان: فقط رئال مادرید!

دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، به پیشنهادهای هنگفت عربستانی پاسخ منفی داده است.

به گزارش "ورزش سه"، کارواخال در فصل یک گذشت یکی از بازیکنان بسیار خوب و درخشان ترکیب رئال مادرید بود و توانست بخش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپایی ایفا کند و حتی در دیدار فینال این مسابقات هم گل اول تیمش را برابر دورتموند به ثمر رساند.

در چند هفته اخیر شایعات بسیاری درباره آینده این بازیکن به گوش رسیده است. رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که مدیران رئال به شدت از عملکرد او تعهدی که به این باشگاه نشان داده راضی هستند و به همین دلیل قصد دارند قرارداد جدیدی را با او به امضا برسانند.

حالا روزنامه آ. اس خبر داده است که چند باشگاه عربستانی به صورت جدی به دنبال جذب این ستاره اسپانیایی هستند و پیشنهادهای هنگفتی را هم به او ارائه کرده‌اند اما پاسخ و تصمیم نهایی این بازیکن کاملا روشن است. رئال مادرید زندگی او است و او قصد دارد تا زمانی که باشگاهی نیازش داشته باشد در این تیم بماند.

انتظار می‌رود که قرارداد جدید کارواخال با رئال مادرید پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 به امضا برسد. او در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد و موفق شد در اولین دیدار این تیم برابر تیم ملی کرواسی هم گلزنی کند.

پاسخ منفی کاپیتان به عربستان: فقط رئال مادرید! 2