شنبه 9 تیر 1403

پاسخ کین به هجمه‌ها: بیش از حد انتقاد می‌کنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاسخ کین به هجمه‌ها: بیش از حد انتقاد می‌کنید!

هری کین می‌گوید هواداران بیش از حد از گرت ساوتگیت و تیم ملی انگلیس انتقاد می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی بدون گل مقابل اسلوونی، سرمربی تیم ملی انگلیس توسط هواداران این تیم مورد انتقادات شدید و هو قرار گرفت، در حالی که ساوتگیت برای آن‌ها دست می‌زد و از حمایت‌شان تشکر می‌کرد، برخی از آنها اقدام به پرتاب لیوان و اشیای پلاستیکی به سمت او کردند.

اما کین گفت:«می‌دانم که بعد از بازی کمی مشکل به وجود آمد، اما جو استادیوم فوق‌العاده بود. 99 درصد هواداران همیشه کار خود را انجام می‌دهند. آن‌ها سرود می‌خوانند و ما را تشویق می‌کنند. می‌دانم که هواداران در خانه و کافه‌های انگلیس هم ما را تشویق می‌کنند. آن‌ها می‌خواهند ما موفق باشیم.

همیشه شاید یک یا دو نفر باشند که کمی بیش از حد پیش بروند، اما این فوتبال است، این زندگی است. ما همه به اندازه کافی تجربه داریم تا این را دیده باشیم. از نظر ما، می‌گویم که فقط به کار خود ادامه دهید. ما می‌دانیم که آن‌ها پشت ما هستند.

آن‌ها می‌دانند که ما همه چیزمان را برای این تیم می‌دهیم، همه چیز را به خطر می‌اندازیم تا موفق شویم. از این نظر هیچ چیزی تغییر نکرده است.»

کین درباره بازی‌های ضعیف انگلیس در دور گروهی گفت:«ما باید نکات مثبت این بازی‌ها را هم ببینیم، اما به هر حال آنها در گذشته هستند. اکنون هیچ‌کس واقعاً به آن اهمیت نمی‌دهد. حالا، مهم این است که در مرحله حذفی چه کنیم. این چیزی است که برای آن در یادها خواهیم ماند.»

پاسخ کین به هجمه‌ها: بیش از حد انتقاد می‌کنید! 2