پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

پاس های طلایی طارمی کارساز نشد / پیروزی سخت پاریس برابر خیرونا

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
پاس های طلایی طارمی کارساز نشد / پیروزی سخت پاریس برابر خیرونا

تیم فوتبال اینتر در یکی از دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا و در حضور مهدی طارمی برابر منچسترسیتی متوقف شد.

تیم فوتبال اینتر در یکی از دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا و در حضور مهدی طارمی برابر منچسترسیتی متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دور نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که برای اولین بار با فرمت جدید برگزار می‌شود، شامگاه چهارشنبه 29 مرداد با برگزاری 7 دیدار پیگیری شد و در مهمترین دیدارها، تیم‌های اینتر و منچسترسیتی به تساوی رسیدند و پاری سن ژرمن هم برابر خیرونا به برتری رسید.

طارمی سیتی را به لرزه انداخت

تیم فوتبال اینتر ایتالیا که مهدی طارمی را برای نخستین بار در رقابت‌های اروپایی در ترکیب اصلی داشت از ساعت 22:30 در ورزشگاه اتحاد انگلیس میهمان منچسترسیتی بود که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

مهدی طارمی در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی سیمونه اینزاگی قرار داشت و عملکرد موفقی هم داشت. این لژیونر ایرانی در نیمه اول بازی دو بار تورام را صاحب موقعیت خوبی کرد اما شوت این بازیکن بار اول با مهار ادرسون همراه بود بار دوم با بی دقتی از دست رفت.

در حالی که تصور می‌شد طارمی در این بازی در نیمه دوم، جای خود را به بازیکن دیگر بدهد اما اینزاگی تصمیم گرفت او را تا آخر بازی در زمین نگه دارد تا این بازیکن در نیمه دوم هم یکی از بهترین بازیکنان تیمش باشد و با دوندگی زیاد، هم در کارهای دفاعی نقش مؤثری داشت و هم در خط حمله نشان داد مهاجم زهرداری است.

علاوه بر طارمی، یان زومر، سنگربان اینتر هم در این بازی درخشان ظاهر شد و در چند صحنه، موقعیت‌های جدی بازیکنان سیتی را مهار کرد تا این بازی در نهایت با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

نتایج دیدارهای امشب به شرح زیر است:

* بولونیا صفر - شاختار صفر * اسپارتا پراگ 3 - سالزبورگ صفر * سلتیک 5 - سلوان براتیسلاوا یک * کلوب بروژ صفر - دورتموند 3 * منچسترسیتی صفر - اینتر صفر * پاری سن ژرمن یک - خیرونا صفر

پاس های طلایی طارمی کارساز نشد / پیروزی سخت پاریس برابر خیرونا 2