شنبه 31 شهریور 1403

پاگشای کریم بنزما در عربستان با انفجار!(عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پاگشای کریم بنزما در عربستان با انفجار!(عکس)

ستاره فرانسوی الاتحاد با حرکت سریع و شوت تماشایی گل اول تیمش مقابل الریاض را به ثمر رساند.

ه گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما پس از دو هفته ناکامی در گلزنی در لیگ حرفه‌ای عربستان که فقط یک پاس گل در نخستین مسابقه فصل مقابل الرائد داده بود، امشب در جدال با تیم الریاض طلسم شکنی کرد و توانست گل اول الاتحاد را به زیبایی و روی موقعیت‌سازی که خودش به وجود آورده بود، دروازه را باز کند.

ستاره فرانسوی الاتحاد که پس از پیوستن به این باشگاه در سه مسابقه پیاپی مرحله گروهی جام باشگاه‌های عرب گلزنی کرده بود، در دو هفته ابتدایی لیگ حرفه‌ای عربستان نتوانسته بود این کار را انجام بدهد که در دقیقه 17 مسابقه امشب برابر الریاض با حرکت از میانه زمین تا محوطه جریمه حریف و پاس‌کاری با روماینیو به این مهم رسید.

کریم بنزما که فصل قبل 19 گل با پیراهن رئال مادرید در لالیگا اسپانیا به ثمر رسانده بود، نخستین گل فصل در لیگ حرفه‌ای عربستان را در شرایطی مقابل الریاض زد که آغاز کننده موقعیت تیمش بود.

بنزما پس از پیشروی با سرعت بالا به سمت محوطه جریمه الریاض توپ را به رومارینیو پاس داد که او هم سریع همین توپ را برگرداند تا این مهاجم فرانسوی با شوت روی پای محکم و تماشایی گل اول الاتحاد را به ثمر رساند و زمینه‌ساز برتری تیمش شود.

پاگشای کریم بنزما در عربستان با انفجار!(عکس) 2
پاگشای کریم بنزما در عربستان با انفجار!(عکس) 3
پاگشای کریم بنزما در عربستان با انفجار!(عکس) 4