جمعه 10 فروردین 1403

پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های ارتقادهنده فناوری‌های حوزه آب، اقلیم و محیط‌زیست حمایت می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های ارتقادهنده فناوری‌های حوزه آب، اقلیم و محیط‌زیست حمایت می‌شود

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی دانشگاه‌ها در حوزه آب، اقلیم و محیط‌زیست از ابتدای اسفندماه سال 1401 آغاز می‌شود.

محمد همت سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با اشاره به مسائل و چالش‌های مختلف کشور در این عرصه، بیان کرد: بهترین نوع سرمایه‌گذاری، هزینه کردن بخشی از منابع برای پژوهش‌های نظام‌مند و توسعه فناورهای مورد نیاز کشور در حوزه آب و اقلیم است.

وی افزود: با توجه به ضرورت جهت‌دهی به پایان‌نامه‌های دانشجویی و استفاده از ظرفیت دانشجویان و اساتید توانمند دانشگاه‌ها برای حل نیازهای کشور، از پایان‌نامه‌های مرتبط با نیازهای تدوین شده ستاد حمایت ویژه می‌کنیم.

سرپرست ستاد آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند از اول اسفندماه با مراجعه به وبگاه این ستاد، سرفصل موضوعات مورد نیاز و چالش های موجود را که به صورت ماهیانه به روز می شود را مطالعه کرده و در صورت تمایل در بخش ارسال کاربرگ پیشنهادی، موضوع پایان‌نامه‌ها و یا پروپوزال آن را برای داوری به ستاد ارسال کنند. مبالغ حمایتی به صورت ماهیانه بر روی وبگاه این ستاد قرار خواهد گرفت.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ستاد آب اقلیم و محیط‌زیست حمایت از پژوهش در حوزه آب اقلیم و محیط‌زیست ستاد آب اقلیم و محیط‌زیست حمایت از پژوهش در حوزه آب این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
پایان‌نامه‌ها و پژوهش‌های ارتقادهنده فناوری‌های حوزه آب، اقلیم و محیط‌زیست حمایت می‌شود 2