دوشنبه 16 مهر 1403

پایانِ کارِ فغانی در جام جهانی؟

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پایانِ کارِ فغانی در جام جهانی؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرار بود امروز جلسه مهم و البته سرنوشت‌سازی به خصوص برای تیم داوری ایران در جام جهانی برگزار شود تا درباره داوران قضاوت کننده در مراحل باقیمانده جام جهانی تصمیم‌گیری شود. گفته می‌شود این جلسه برگزار شده و باتوجه به جمع‌بندی صورت گرفته تیم داوری ایران شانسی برای ادامه قضاوت در این تورنمنت نخواهد داشت. علیرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرار بود امروز جلسه مهم و البته سرنوشت‌سازی به خصوص برای تیم داوری ایران در جام جهانی برگزار شود تا درباره داوران قضاوت کننده در مراحل باقیمانده جام جهانی تصمیم‌گیری شود.

گفته می‌شود این جلسه برگزار شده و باتوجه به جمع‌بندی صورت گرفته تیم داوری ایران شانسی برای ادامه قضاوت در این تورنمنت نخواهد داشت.

علیرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال کشورمان که دیدار رده‌بندی جام جهانی قبل در روسیه را سوت زدن بود و حتی از او به عنوان یکی از شانس‌های قضاوت دیدار فینال نام برده می‌شد، باید تنها با 2 قضاوت از جام جهانی خداحافظی کند.

پس از قضاوت فغانی در دیدار اروگوئه - پرتغال، در دور گروهی و اعلام پنالتی برای پرتغال در دقایق پایانی آن مسابقه حواشی زیادی برای فغانی و تیم داوری ایران بوجود آمد و حتی اروگوئه‌ای‌ها معتقد بودند تیم داوری ایران مقصر حذف آن‌ها از جام‌جهانی بوده است. در نهایت تصمیم بر آن شد که علیرضا فغانی و تیم داوری ایران دیگر قضاوتی در جام جهانی نداشته باشند.

انتهای پیام /