چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

پایان گمانه‌زنی ها؛ لئون غایب بزرگ قهرمانی جهان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پایان گمانه‌زنی ها؛ لئون غایب بزرگ قهرمانی جهان

با اعلام فدراسیون والیبال لهستان ویلفرد لئون مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره حضور یا غیبت ویلفرد لئون در رقابت‌های قهرمانی جهان به یک معمای بزرگ تبدیل شده بود. این بازیکن طی روزهای اخیر در تمرینات تیم ملی والیبال لهستان حاضر بوده اما همچنان رسیدن او به مسابقات قهرمانی جهان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.

لئون اخیرا درباره احتمال رسیدن به مسابقات قهرمانی جهان گفته بود: من خیلی نمی‌توانم به بدنم فشار بیاورم بنابراین در صورتی‌که در مسابقات ابتدایی از اول به میدان نروم می‌توانم در کنار تیم حضور داشته باشم. البته اگر مدت زمان بیشتری برای ریکاوری در اختیار داشتم شرایط بهتر بود اما با همه این تفاسیر فکر می‌کنم که می توانم از مرحله یک چهارم نهایی تیم را همراهی کنم. من همه سعی و کوشش خود را به کار می گیرم که در قهرمانی جهان حضور داشته باشم اما همه چیز به تصمیم مربی بستگی دارد و من به آن احترام می‌گذارم.

از طرف دیگر اخیرا لیست تیم ملی والیبال لهستان برای مسابقات قهرمانی جهان منتشر شد و نام ویلفرد لئون نیز در آن وجود داشت تا امیدها برای رسیدن او به ابن رقابت‌ها افزایش پیدا کند. حتی لئون در روزهای گذشته در تمرینات تیم نیکولا گربیچ نیز حضور یافت اما همانطور که پیش‌بینی می شد او در قهرمانی جهان حاضر نخواهد بود.

فدراسیون والیبال لهستان ضمن تایید غیبت ویلفرد لئون در قهرمانی جهان تاکید کرد که بعد از انجام مشاوره های پزشکی دقیق این نتیجه حاصل شده که حضور لئون در این بازی ها برای سلامتی او خطرناک است بنابراین برای این بازیکن بهتر است که به ریکاوری خود ادامه دهد تا برای تورنمنت های بعدی آماده شود.