شنبه 1 اردیبهشت 1403

پتانسیل‌های لازم برای رفع چالش‌های جامعه در مراکز آموزش عالی وجود دارد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
پتانسیل‌های لازم برای رفع چالش‌های جامعه در مراکز آموزش عالی وجود دارد

رییس سازمان امور دانشجویان بر اهتمام جدی دولت سیزدهم به جایگاه دانشگاه‌ها و دانشجویان تاکید کرد و گفت: توجه دولت ها به این نهاد بزرگ علمی کشور، عامل رشد و توسعه و خودکفایی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، دکتر هاشم داداشپور در حاشیه نشست و افطاری با اتحادیه های دانشجویی در گفتگویی از حضور رئیس جمهور در خوابگاه دانشجویان دانشگاه خوارزمی استان البرز قدردانی کرد و گفت: این رفتار دولت را امید بخش و نشاط انگیز دانست و آن را نشانگر رویکرد و اهتمام جدی دولت سیزدهم به جایگاه دانشگاه‌ها و دانشجویان در فرآیند تحولات رو به رشد کشور ارزیابی کرد.

دکتر داداشپور از دانشگاهیان و دانشجویان به عنوان موتور محرک فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: توجه دولت ها به این نهاد بزرگ علمی کشور، عامل رشد و توسعه و خودکفایی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، وی در ادامه افزود: توانمندی‌ها و پتانسیل‌های لازم در مراکز آموزش عالی کشور برای ارائه راهکار رفع چالش‌های جامعه وجود دارد و تعامل و نگاه مثبت دولت در این چند ماه اخیر به توانمندی‌های نخبگان داخلی، نوید بخش پویایی و شکوفایی بیش از پیش جوانان دانشگاهی در عرصه های مختلف خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پایان ضمن ابراز قدردانی مجدد از حضور سرزده و بدون تشریفات رئیس جمهوری از خوابگاه دانشجویی، ابراز امیدواری کرد از این پس شاهد این قبیل برنامه ها از سوی دولت در تعامل و ارتباط بیشتر یا دانشجویان و دانشگاهیان باشیم.

انتهای پیام