جمعه 21 اردیبهشت 1403

پخش مینی‌سریال «هاتن گاردن» از شبکه چهار / «دهیاری» هندی به شبکه پنج رسید

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
پخش مینی‌سریال «هاتن گاردن» از شبکه چهار / «دهیاری» هندی به شبکه پنج رسید

مینی سریال «هاتن گاردن» محصول 2019 انگلیس، که روایت سارقان آنالوگ در دنیای دیجیتال است، از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینی سریال چهار قسمتی «هاتن گاردن» یک سریال در ژانر «سرقت» است که بر اساس اتفاق واقعی، داستان چهار پیرمردی را روایت می‌کند که در سال 2015 به بورس جواهرات لندن در خیابان هاتن گاردن می‌روند و به یک صندوق نگهداری جواهرات دستبرد می زنند.

این مینی سریال را که پائول ویتینگتن کارگردانی و بازیگرانی همچون الکس نورتون، دیوید هایمن و کنت کرانهام در آن نقش آفرینی کردند، به مدیریت دوبلاژ افشین زی نوری و حضور صداپیشگانی همچون؛ نصرالله مدقالچی، اکبر منانی، جواد پزشکیان، منوچهر زنده دل، رضا آفتابی، اردشیر منظم، غلامرضا مهرزادیان، بهمن هاشمی، مریم مهدی پور و آزاده اکبری، در امور دوبلاژ سیما، دوبله شده است.

«هاتن گاردن» محصول سال 2019 کشور انگلستان است و از دوشنبه 23 خرداد ساعت صفر بامداد پخش و در ساعت‌های 11 و 18 همان روز، از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

«دهیاری» هندی به شبکه پنج رسید

مینی سریال «دهیاری» به کارگردانی دیپاک کومار میشرا از شنبه 21 خرداد ماه ساعت 19 از قاب شبکه پنج سیما پخش خود را آغاز کرده است.

مینی سریال «دهیاری» در ژانر کمدی و درام محصول 2020 کشور هند است و هنرمندانی چون جیتندرا کومار، نینا گوپتا، راغوبیر یاداو، بیسواپاتی سرکار، چاندان روی، فیصل مالیک، پوجا سینگ و مبارک خان در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این سریال مربوط به پسری جوان به نام «آبیشک» است که به‌تازگی مدرک مهندسی خود را دریافت کرده است و به دلیل نبود کار مجبور می‌شود به عنوان مشاور دهیاری در یک روستای دورافتاده مشغول به کار شود و این تازه شروع ماجراست...

مینی سریال «دهیاری» از شنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت 19 پخش و تکرار آن ساعت 23 و 11 خواهد بود. منتخب این سریال جمعه ساعت 23 برای مخاطبان پخش خواهد شد.

انتهای پیام /

پخش مینی‌سریال «هاتن گاردن» از شبکه چهار / «دهیاری» هندی به شبکه پنج رسید 2