شنبه 31 شهریور 1403

پدیده هفته اول یورو چهره اول ترکیه / دیدار جالب آردا با گزارشگر معروف: انشاالله باز داد بزنی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پدیده هفته اول یورو چهره اول ترکیه / دیدار جالب آردا با گزارشگر معروف: انشاالله باز داد بزنی!

آردا گولر، ستاره ترکیه که بعد از گل تماشایی به گرجستان بسیار مورد توجه قرار گرفته دیداری جالب با گزارشگر ترکیه‌ای بازی دیشب داشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در آلمان بی‌هیچ تردیدی روز آردا گولر بود. درحالی‌که قرار بود دیروز همه نگاه‌ها به کریستیانو رونالدو دوخته شود اما این پدیده ترک 19ساله با یک گل استثنایی که در بازی جذاب ترکیه و گرجستان به ثمر رساند همه نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

ویدئو: 345849

وقتی دنیا تا این حد شیفته درخشش ستاره جوان ترکیه‌ای شده است می‌توان تصور کرد که محبوبیت او در کشورش در حال حاضر چه ابعاد عجیب و غریبی پیدا کرده است.

در رسانه‌های ترکیه و در شبکه‌های اجتماعی این کشور هر پستی درباره آردا منتشر می‌شود همراه با صدای گزارشگر مطرح فوتبال ترکیه و فریادهای او در زمان به ثمر رسیدن گل دیشب گولر است.

تلویزیون دولتی ترکیه، تی‌آر‌تی، دیداری جالب بین این گزارشگر و آردا گولر ترتیب داد. آردا گولر که هنوز فیلم بازی با گزارش ترکیه‌ای را ندیده بود از او خواست که صحنه را نشانش بدهد. گزارشگر تلفن همراه خود را روشن کرد و فیلم صحنه گل آردا و فریادهایش را پخش کرد:" آآآآردا، عجب گلی، عجب موشکی!"

آردا گولر واکنش جالبی به این صحنه داشت و به گزارشگر هموطنش گفت: "انشا‌الله از این به بعد باز هم همینطوری داد بزنی. تا آخر تورنمنت".

در این دیدار کوتاه از آردا درباره پیام تبریک رئال مادرید هم سوال شد و او گفت: "بله، استادم آنچلوتی هم به من تبریک گفته و من از این بابت خیلی خوشحالم. این‌جور اتفاق‌ها انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند".

پدیده هفته اول یورو چهره اول ترکیه / دیدار جالب آردا با گزارشگر معروف: انشاالله باز داد بزنی! 2