پذیرش بیماران کرونایی در قزوین 60 درصد کاهش داشته است
قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: روند پذیرش بیماران کرونایی نسبت به 2 هفته گذشته در بیمارستانهای استان با کاهش 60 درصدی روبرو شده است.
منوچهر حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع 220 بیمار مورد پذیرش شده در مراکز درمانی استان، 170 بیمار به این ویروس مبتلا شده، 50 بیمار مشکوک و در مجموع این بیماران نیز 30 نفر در بخش آی سی یو بستری میباشند.
وی با بیان اینکه برای ادامه روند کاهش پذیرش بیماران در مراکز درمانی استان نیازمند همراهی و مساعدت شهروندان در راستای اجرای پروتکلهای بهداشتی هستیم، خاطرنشان کرد: به مردم توصیه میشود تا ضمن رعایت و استمرار در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، همچنان خانه خود را امنترین محیط دانسته و سعی کنند بیشتر اوقات خود را در آن بگذرانند.
حبیبی اضافه کرد: همراهی و همکاری آحاد جامعه از جمله شبکه حمل و نقل، بازاریان و سایر گروههای هدف در سه هفته آینده جهت رعایت مقررات و موازین بهداشتی بدون شک استان را به سمت وضعیت سفید در خصوص مقابله با ویروس کرونا پیش خواهد برد.
به گفته وی، در حال حاضر شهرستان آوج تنها منطقه سفید بوده و سایر نقاط استان وضعیت همچنان زرد است.
*س_برچسبها_س* *س_پرونده خبری_س*