یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

پرداخت وام صد درصدی شهریه به دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پرداخت وام صد درصدی شهریه به دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی با اعلام این خبر افزود: دانشجویان متقاضی وام شهریه نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 می‌توانند از اول تا 20 آبان ماه سالجاری با مراجعه به سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.Swf.ir نسبت به ثبت درخواست وام خود اقدام نمایند. معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی با اعلام این خبر افزود: دانشجویان متقاضی وام شهریه نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 می‌توانند از اول تا 20 آبان ماه سالجاری با مراجعه به سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.Swf.ir نسبت به ثبت درخواست وام خود اقدام نمایند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی می‌بایست پس از ثبت درخواست خود در پرتال مذکور و تایید نهایی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه کنند.

عباسی در خاتمه اظهار داشت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی 30 میلیون ریال می - باشد.