یک‌شنبه 15 مهر 1403

پرز نامزد انتخابات ریاست باشگاه در 2025/ مژده به رئالی‌ها: بهترین رئیس دنیا 4 سال دیگر می‌ماند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پرز نامزد انتخابات ریاست باشگاه در 2025/ مژده به رئالی‌ها: بهترین رئیس دنیا 4 سال دیگر می‌ماند

درحالیکه گفته می‌شد فلورنتینو پرز به دلیل کهولت سن قصد بازنشستگی دارد ولی او تصمیمش را گرفته و یک دوره دیگر برای ریاست رئال مادرید نامزد خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، فلورنتینو پرز 77 ساله بیست و یک سال است که ریاست رئال مادرید را بر عهده دارد. پرز از سال 2000 تا 2006 رئیس رئال بود و به مدت سه سال کنار رفت تا سال 2009 برگردد و یکی از بهترین دوره‌های تاریخ رئال را رقم بزند.

حالا که پرز به همه چیز رسیده و افتخاری نیست که باشگاهش به آن دست پیدا نکرده باشد گفته می‌شد پرز 77 ساله دیگر به دنبال ریاست نیست و به‌زودی اعلام بازنشستگی می‌کند. اما امروز رلوو اعلام کرد که پرز تصمیم خود را گرفته و چهار سال دیگر هم روی صندلی ریاست باشگاهش خواهد نشست.

بر اساس این گزارش فلورنتینو پرز به نزدیکان خود گفته که سال آینده برای انتخابات ریاست رئال مادرید نامزد خواهد شد. با وجود پرز به عنوان نامزد انتخابات هیچ شکی وجود ندارد که او به عنوان رئیس انتخاب خواهد شد.

در چهار سال گذشته هر از چند گاه زمزمه‌هایی درباره بازنشستگی پرز در والده‌بباس شنیده می‌شد و همیشه از سن بالا و بیماری او به عنوان علت این تصمیم یاد شده بود. اما رلوو می‌گوید اوضاع برای پرز از نظر سلامتی بهبود پیدا کرده و او به نزدیکانش در رئال گفته به راحتی می‌تواند چهار سال دیگر در دفتر ریاست فعالیت کند.

یکی از چالش‌هایی که پرز در دوره جدید برای خود تعریف کرده این است که مطمئن شود سانتیاگو برنابئو میزبان فینال جام جهانی 2030 خواهد شد. او مدتی است به صورت غیررسمی با فیفا در این باره مذاکره می‌کند، ولی هنوز چیزی رسمی نشده است. او می‌خواهد برنابئو که در سال 1982 میزبان فینال جام جهانی بوده برای دومین بار شاهد برگزاری بزرگترین مسابقه دنیای فوتبال باشد.

پرز نامزد انتخابات ریاست باشگاه در 2025/ مژده به رئالی‌ها: بهترین رئیس دنیا 4 سال دیگر می‌ماند 2