چهارشنبه 13 تیر 1403

پرسپولیس با جدایی یکی دو بازیکن ضربه نمی‌خورد

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
پرسپولیس با جدایی یکی دو بازیکن ضربه نمی‌خورد

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و با جدایی یکی دو بازیکن ضربه نمی‌خورد.

به گزارش ایرنا، پیمان حدادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت کنونی نقل و انتقالات سرخ‌پوشان، اظهار داشت: استراتژی باشگاه این است که کارها را در سکوت خبری پیش ببرد. اگر دقت کنید در بحث انتخاب گاریدو نیز تا زمانی که خودمان اعلام نکردیم، کسی خبر نداشت.

وی در مورد در خصوص مذاکره با ماتزاری، عنوان کرد: هیچ فردی داخل کشور نمی‌دانست که پرسپولیس با ماترازی مذاکره کرده و قرار بود وی برای حضور در ایران مشورت کند. قرار بود او با دو دستیار به ایران بیاید و قراردادی یک میلیون دلاری ببندد اما بعد از حواشی، رقم قراردادش را افزایش داد. متاسفانه با توجه به ذوقی که ایشان داشت با برخی از خبرنگاران در خارج از ایران صحبت کرد و انتشار اخبار در خارج از ایران باعث شد کار ما سخت شود. ما سریعا برای جایگزین وی اقدام کردیم. 20 گزینه را بررسی کردیم و سرمربی جدید هفته آینده به تهران می‌آید. گاریدو مشکلی برای حضور در ایران ندارد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس، خاطرنشان کرد: حسین بادامکی و رضا درویش پیگیر وضعیت نقل و انتقالات هستند. هم برای تمدید قرارداد بازیکنان هم بازیکنانی که قرار است جذب شوند. پرسپولیس آنقدر بزرگ است که با جدایی یکی دو بازیکن، به مشکل نخواهد خورد. بازیکنان بزرگی نظیر علی دایی و کریم باقری از پرسپولیس جدا شدند اما خللی در کار باشگاه به وجود نیامد. این باشگاه است که شرایط را محیا می‌کند تا بازیکن یا مربی حضور پیدا کند. به عنوان مثال ماتزاری افتخار سرمربیگری پرسپولیس را از خودش گرفت.

حدادی در ادامه عنوان کرد: امروز جلسه‌ای با مدیران بانک شهر داشتیم. قرار شد طی چند روز آینده صد میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شود تا مطالبات بازیکنان در فصول اخیر پرداخت شود و همچنین بتوانیم در نقل و انتقالات بهتر عمل کنیم. بانک شهر صرفا 30 درصد سهام باشگاه پرسپولیس را دارد اما در دو ماه گذشته 120 میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز کرده و امیدوارم بقیه سهام باشگاه نیز واگذار شود. هواداران حق دارند دغدغه‌مند باشند.

وی افزود: امروز یک ماه از قهرمانی ما گذشته و به هرحال دشمنان پرسپولیس بعد از قهرمانی این تیم به دنبال خراب کردن ذهن هواداران هستند. از طرفی کارنامه رضا درویش در نقل و انتقالات مشخص است و باید از او حمایت شود. البته ما نباید زمان را از دست بدهیم و باید بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم. اگر سازمان لیگ دست باشگاه‌ها را در جذب بازیکنان خارجی را باز می‌گذاشت و سهمیه بازیکنان خارجی را بیشتر می‌کرد، ارقام بازیکنان داخلی، نجومی بالا نمی‌رفت.

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: در چند روز آینده خبرهای خوبی در زمینه نقل و انتقالات داریم و قطعا وضعیت بهتر خواهد شد. شرطی برای بیرانوند نگذاشتیم و معاونت حقوقی باشگاه پیگیر این مساله است و قطعا از حق باشگاه پرسپولیس دفاع خواهیم کرد.