دوشنبه 2 مهر 1403

پرسپولیس برای صدر جدول می‌جنگد / اولین چالش جدی مارینوس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پرسپولیس برای صدر جدول می‌جنگد / اولین چالش جدی مارینوس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخپوشان تهرانی بعد از برد در برابر الدحیل حالا با روحیه بالاتر و احتمالاً با یک وحدت تاکتیکی بیشتری در این بازی صف‌آرایی خواهند کرد. برای پرسپولیس هنوز شرایط بازی وحیدامیری و مهدی ترابی بصورت کامل مشخص نشده و شرایط آنها بعد از مصدومیت تثبیت نشده است. از طرفی باید دید یحیی‌گل‌محمدی به ترکیب تیم برنده در بازی با الدحیل که اتفاقا انتظارات را هم از...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخپوشان تهرانی بعد از برد در برابر الدحیل حالا با روحیه بالاتر و احتمالاً با یک وحدت تاکتیکی بیشتری در این بازی صف‌آرایی خواهند کرد. برای پرسپولیس هنوز شرایط بازی وحیدامیری و مهدی ترابی بصورت کامل مشخص نشده و شرایط آنها بعد از مصدومیت تثبیت نشده است. از طرفی باید دید یحیی‌گل‌محمدی به ترکیب تیم برنده در بازی با الدحیل که اتفاقا انتظارات را هم از بُعد فنی برآورده کرده است دست خواهد زد با خیر؟ پرسپولیسی‌ها حالا با تنها چهار بازی در رده سوم جدول با ده امتیاز پشت‌سر تراکتور و ذوب‌آهنی قرار دارند که شش بازی را تا اینجای فصل انجام داده‌اند. نکته ی بسیار تاثیرگذاری که این فصل هم در پرسپولیس خودنمایی می‌کند تعداد گل خورده این تیم در چهار بازی داخلی و دوبازی آسیایی است که میانگین بسیار پایینی را به خود می‌بیند.

این تیم تنها سه گل را دریافت کرده است و دو گل آن هم از تیم النصر و شرایط خاص آن بازی بوده است. باید دید که گل‌گهری‌ها می‌توانند دروازه پرسپولیس را در این بازی بازی کنند یا رکورد این تیم ادامه پیدا خواهد داشت.

گل‌گهر اما با مربی یونانی خود به نام مارینوس‌اوزونیودیس در این فصل کار را با پیروزی سه گُله در برابر فولاد خوزستان آغاز کرد و پس از آن هم در ادامه موفق به شکست نساجی در قائمشهر شدند و اما در سیرجان از پَس ملوان برنیامدند و با نتیجه یک بر یک به تساوی رسیدند.

سیرحانی‌ها با جذب تورس مهاجم مورد علاقه جوادنکونام و فصل قبل فولادخوزستان و همچنین جذب میشل‌تی‌ورده عیار خط حمله خود را بالا برده‌اند البته از حضور بازیکنان پدیده‌ای مانند سعیدسحرخیزان هم در این تیم نمی‌توان بی. تفاوت گذشت. به نظر می‌رسد سرمریی یونانی این تیم اولین چالش اصلی خود را در این فصل در آزادی تجربه خواهدکرد و فلسفه فوتبالی او بطور کامل برای فوتبال‌دوستان عیان خواهد شد.

گل‌گهری‌ها در حال‌حاضر با چهار بازی و هشت امتیاز در رتبه هفتم جدول و هم‌امتیاز با سپاهان قرار دارند و برای حضور در بالای جدول نیاز به امتیازات این بازی دارند.

انتهای پیام /