جمعه 31 فروردین 1403

پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب در بازار ایران

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب در بازار ایران

سارنیاواتر - چشمه ها در گذشته منبع آب تصفیه بشر بودند.

روستاها و شهرهای قدیم در کنار همین چشمه و رودخانه شکل گرفته اند. اما با افزایش جمیعت و شکل گیری شهرهای بزرگ انسان مجبور شده تا برای دسترسی به آب آشامیدنی سالم روش ها و ابزارهای جدید خلق کند.

یکی از این ابزار دستگاه تصفیه آب صنعتی و خانگی می باشد. ابزاری که تا همین صد سال پیش اصلا وجود نداشت یا در کشورهای جهان سوم هیچ نقشی در زندگی ما نداشت. اما اکنون به یکی از لوازم ضروری برای زندگی ما تبدیل شده. چرا که لازمه داشتن زندگی سالم استفاده از آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده می باشد.

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

امروزه با آلودگی های زیست محیطی عدیده ایی که وجود دارد بعید است که بتوانیم آب اشامیدنی سالم و عاری از میکروب پیدا کنیم درست به همین دلیل استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به یکی از ملزومات خانه ها تبدیل شده است. استفاده ازدستگاه تصفیه آب بهترین و مقرون به صرفه ترین راه تهیه اب آشامیدنی سالم است، اما چیزی که مهم است تهیه این دستگاه از فروشگاه های وارد کننده و توزیع کننده معتبر است در بازار صدها مدل دستگاه تصفیه آب چینی و ایرانی وجود دارد.

که انتخاب بهترین و مناسب ترین دستگاه برای استفاده در محیط لازمه آن داشتن اطلاعات و تخصص در این زمینه یا خرید از فروشگاه های معتبر می باشد. مدل های فیک ایرانی با برچسب خارجی که به اسم مدل کره ای یا تایوانی یا حتی آمریکایی به مشتری فروخته می شوند. دستگاه های که مشتری در هنگام خرید نمی تواند تقلبی و ضعیف بودن آنها را تشخیص دهد.

حتی همین مدل هایی که ما در این مقاله به شما معرفی می کنیم مشابه و هم نام آنها در بازار موجود است. که به لحاظ کیفیت و کارایی با مدل اصلی یا مدل های موجود در فروشگاه سارنیاواتر تفاوت زیادی دارند. فقط پس از چند ماه استفاده و خرابی متوجه فیک بودن آنها می شوید. پس برای خرید آب تصفیه کن خانگی بهتر است از مراکز معتبر مثل سارنیاواتر خریداری کنید.

اگر از تحقیق در مورد انواع دستگاه تصفیه آب خسته و گیج شده اید، ما تعدادی از بهترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار و فروشگاه سارنیاواتر را در این مقاله را بررسی کرده ایم که می تواند به شما در انتخاب و خرید آب تصفیه کن کمک کند.

معرفی بهترین دستگاه های تصفیه آب در فروشگاه سارنیاواتر

1- دستگاه تصفیه آب 8 مرحله اکسیژن ساز قلیایی اسمزمعکوس سافت واتر

این دستگاه تصفیه آب تایوانی، از برند سافت واتر که قدیمی ترین و معتبرترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران است، تصفیه آب را طی 8 مرحله و با 8 فیلتر دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی امریکا با خواص آنتی اکسیدانی و قلیایی انجام می دهد. از ویژگی های بارز دستگاه تصفیه آب 8 مرحله اکسیژن ساز قلیایی اسمز معکوس سافت واتر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- فیلتز ممبران 13 لایه 75 گالن

- مخزن 4 گالن تانک پک

- شیربرداشت اهرمی

- شیر تنظیم املاح

2- دستگاه تصفیه آب هیوندای مدل H700

دستگاه تصفیه آب هیوندای H700 یکی از بهترین و کاملترین برندهای بازار می باشد. این دستگاه تصفیه آب تایوانی مطابق با بهترین تکنولوژی روز دنیا فرایند تصفیه آب را انجام می دهد. تمامی قطعات و فیلترهای به کار رفته در دستگاه تصفیه آب هیوندای فودگرید می باشد. این دستگاه مطابق با آخرین فن آوری روز دنیا آب را تصفیه می کند در رابطه با این دستگاه 6 مرحله به جرات می توان گفت یکی از طلایه داران کیفیت در صنعت تصفیه آب خانگی می باشد. از ویژگی های دستگاه تصفیه آب هیوندای مدل H700 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- دارای 7 مرحله فیلتر با کیفیت

- دارای فیلتر محافظ ممبران

- مجهز به مخزن 4 گالن تانک پک اورجینال

- شاسی اختصاصی بسیار با کیفیت

3- دستگاه تصفیه آب چایان

دستگاه تصفیه آب چایان با فیلتراسیون کامل و بدون نقصی که دارد از هر جهت می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشد که دغدغه این را دارند که از آب سالم و با کیفیت استفاده کنند. چندین فیلتر بکار رفته در این دستگاه باعث می شود تا در نهایت آبی بدون طعم و آلودگی به دست مصرف کننده برسد.

فیلتر ممبرانی که در این دستگاه تصفیه آب چایان بکار رفته اورجینال است وعمل تصفیه آب را بطور کامل انجام می دهد و کارایی بسیار قدرتمندی دارد. از دیگر ویژگی های تصفیه آب چایان می توان به اتصالات ضد نشتی برند بلو، هوزینگ های پیش تصفیه مقاوم و موارد زیر اشاره کرد:

- فیلتر ممبران اورجینال

- اتصالات صددرصد بدون نشتی

- پمپ فشار قوی 125PSI

- دارای سوئیچ فشار بالا و پایین

- مخزن ذخیره 4 گالن آنتی باکتریال

4- دستگاه تصفیه آب HM

این دستگاه با فیلترهای مخصوصی که دارد، مواد مضر آب را به خود جذب می‌کند و در مرحله ششم دارای فیلتر مینرال است که این فیلتر بر اساس شبیه‌سازی عبور جریان آب از مسیرهایی که دارای سنگ‌های معدنی هستند طراحی شده است. در فیلتر مینرال درصدی از سنگ‌های معدنی مفید استفاده شده که سبب می‌شود آب تصفیه شده خاصیت معدنی نیز داشته باشد. از ویژگی های دستگاه تصفیه آب HM می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- دارای 6 فیلتر قدرتمند و با کیفیت

- مجهز به محافظ ممبران قدرتمند

- مجهز به فیلتر مینرال

- ساخت کشور تایوان

5- دستگاه تصفیه آب لجند

مزیت این دستگاه 5 مرحله ایی برای خانم های خانه دار جلوگیری از ایجاد رسوب در قوری، کتری و اتوی بخار و هم چنین قابلیت این دستگاه در تبدیل آب های شور به شیرین توسط فیلرت ممبران است. در ساخت این دستگاه مواد فودگرید استفاده شده است و دارای پکیج کامل نصب می باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه تصفیه آب لجند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- قابلیت تولید حداکثر 8 لیتر آب تصفیه شده در ساعت

- مجهز به منبع ذخیره تحت فشار 12 لیتری با پوشش داخلی PE

-5 مرحله فیلتراسیون قدرتمند

6- دستگاه تصفیه آب وتکVETEC مدل V6

تصفیه آب فرایندی است که طی آن آلوده کننده های بیولوژیکی و شیمیایی نامطلوب، از آب خالص حذف میشوند. هدف از این فرایند تولید آب مناسب برای نوشیدن می باشد که دستگاه تصفیه آب وتک vetek VETEC مدل V6 به خوبی از عهده انجام این کار برمی آید. این دستگاه با متریال با کیفیت قابلیت بالایی در حذف ذرات معلق و مواد شیمیایی موجود در آب و همینطور کاهش سختی و سنگینی آب با فیلتر ممبران دارد. از دیگر ویژگی های دستگاه تصفیه آب VETEC مدل V6 می توان موارد زیر را نام برد:

- دارای فیلتر دابل اورینگ تایوانی فودگرید

- تست شده توسط فشار باد به منظور عدم نشتی قطعات

- ظرفیت ذخیره 8 لیتر آب

-6 مرحله فیلتر آب

- دارای اتصالات فیتینگی

فروشگاه سارنیاواتر مرکز پخش و فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی به همراه قطعات و اتصالات و کلیه لوازم جانبی آن، انجام و تعمیر می باشد. از محصولات ما در این فروشگاه می توان به انواع دستگاه های تصفیه آب در برندها و کیفیت های مختلف از سه مرحله ای تا 8 مرحله ای اشاره کرد.

سارنیاواتر با سالها فعالیت در این زمینه بهترین و با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار مانند هیوندای، سافت واتر، فلکس تک و... را به همراه قطعات و اتصالات آنها در فروشگاه اینترنتی این شرکت یعنی (sarniawater) عرضه می کند. جهت اطلاع از آخرین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی همیشه به فروشگاه سارنیاواتر مراجعه کنید. یا سارنیاواتر را در گوگل جستجو کنید.

پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب در بازار ایران 2
پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب در بازار ایران 3
پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب در بازار ایران 4
پرفروش ترین دستگاه های تصفیه آب در بازار ایران 5