پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

گوگل

گوگل

وب‌گاه فرارو

گم کردن یا دزدیده شدن گوشی، تبلت یا لپ تاپ همیشه پر استرس و ناراحت کننده است، اما خوشبختانه ابزار‌ها و روش‌هایی وجود دارد تا صاحبان آن‌ها بتوانند دستگاه الکترونیکی خود را ردیابی و در نهایت پیدا کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درصورتی که مشترک اپراتور اول تلفن همراه باشید برای ردیابی گوشی مفقود شده یا به سرقت رفته می‌توانید شماره سریال گوشی مندرج بر روی جعبه گوشی را از طریق خطوط دائمی همراه اول ارسال و سرویس ردیابی گوشی را فعال کنید.

وب‌گاه فرارو

ریچارلیسون، ستاره تاتنهام، پس از خروج برزیل از جام جهانی 2022، در مورد مشکلات سلامت روان خود صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اندروید 15 که به زودی برای گوشی‌های مختلف عرضه خواهد شد، دارای یک ایراد مهم و اساسی است. اندروید 15 که به زودی برای گوشی‌های مختلف عرضه خواهد شد، دارای یک ایراد مهم و اساسی است. به گزارش جی اس ام آرنا، با نصب سیستم عامل اندروید 15، نصب اپلیکیشن‌های قدیمی بر روی گوشی شما غیرممکن خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی کرمی پور؛ از دهه هفتاد هرساله مقام معظم رهبری یک شعار برای هرسال انتخاب می‌کنندکه؛ فلسفه این کار جلب توجه مردم به یک ارزش خاص و همین‌طور در نقطه مقابل آن، به یک مشکل است. بیش از یک دهه است بعد از شروع تحریم‌های سنگین اقتصادی در سال 1389 و مسائل و مشکلات معیشتی و رفاهی مردم عزیز مقام معظم رهبری شعار هرساله رو اقتصادی انتخاب می‌کنند. شعار سال...

وب‌گاه عصر ایران

مهندس فعلی نرم‌افزار گوگل می‌گوید حالا کدام بخش‌های رزومه خود را تغییر می‌دهد و کدام بخش‌ها را حفظ می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینستاگرام تنها یک شبکه مجازی ساده برای سرگرمی و تفریخ نیست بلکه می‌توان به آن به چشم یک منبع درآمد کاربردی نگاه کرد. اینستاگرام تنها یک شبکه مجازی ساده برای سرگرمی و تفریخ نیست بلکه می‌توان به آن به چشم یک منبع درآمد کاربردی نگاه کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ تامین حمایت از اسپانسر، یکی از بهترین راه‌ها برای کسب درآمد اینفلوئنسرهای کوچکتر در اینستاگرام است. این افراد می‌توانند به افزایش...

وب‌گاه گسترش

استفاده از اینستاگرام فقط یک راه برای کسب درآمد در فضای آنلاین نیست. اما اگر به این نتیجه رسیده‌اید که این پلتفرم مناسب برای شماست، باید درباره روش‌های مختلف کسب درآمد از محتوای خود آگاه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده دائم فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل متحد بامداد سه‌شنبه گفت: قطعنامه شورای امنیت در مورد آتش‌بس در غزه یک دستآورد بسیار مهمی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

در کنفرانسی که این نویسنده اخیراً شرکت کرده بود، گزارشی از یک تیم تحقیقاتی متشکل از گوگل، موسسه دکارت برای آینده (در پاریس) و دولت قطر عرضه شد که خلاصه ای از آن در زیر ارائه می‌گردد.

وب‌گاه الف

آنطور که مسوولان اعلام کرده اند در روزهای ابتدایی سال جدید رکورد مصرف بنزین شکسته شد و اکنون میزان تولید و مصرف معادل است

وب‌گاه ورزش سه

هوش مصنوعی می تواند تاکتیک های ضربات کرنر را ارتقاء دهد؛ مسئله‌ای که مربیان بایستی به آن توجه کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا با هدف افزایش رقابت برای آیفون و حمایت از شرکت‌های کوچکتر که اپلیکیشن‌هایشان با این دستگاه محبوب کار می‌کنند، علیه اپل شکایت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا با هدف افزایش رقابت برای آیفون و حمایت از شرکت‌های کوچکتر که اپلیکیشن‌هایشان با این دستگاه محبوب کار می‌کنند، علیه اپل شکایت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برنامه گوگل برای بهبود سیستم عامل همراهش در چه نقطه‌ای متوقف می‌شود؟ برنامه گوگل برای بهبود سیستم عامل همراهش در چه نقطه‌ای متوقف می‌شود؟ اندروید 15 قرار نیست قابلیت های انقلابی و تغییرات بنیادی چندانی داشته باشد. با این وجود برخی بهبودهای این سیستم عامل می‌توانند تجربه کار با آن را به‌طور چشمگیری ارتقا دهند. بسیاری از ما ماه‌هایی طولانی در هر سال را در انتظار رونمایی از نسخه جدید سیستم...