دوشنبه 30 مهر 1403

پرند منطقه‌ای رها شده با دردهای پرشمار + فیلم و عکس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پرند منطقه‌ای رها شده با دردهای پرشمار + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان مطالبه گر با حضور در منطقه پرند در جلسه ای که فرماندار و مردم این منطقه حضور داشتند مشکلات این منطقه را بررسی کردند. در ابتدای این جلسه احمدی، فرماندار رباط کریم گفت: جناب جعفری بنا بود حضور پیدا کنند ولی به علت یک سری ناهماهنگی ها نشد. این اقدامات و این مطالبه گری ها اقدامات خوبی‌ست خصوصا در این دولت که مسئولین ترسی از حضور...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان مطالبه گر با حضور در منطقه پرند در جلسه ای که فرماندار و مردم این منطقه حضور داشتند مشکلات این منطقه را بررسی کردند.

در ابتدای این جلسه احمدی، فرماندار رباط کریم گفت: جناب جعفری بنا بود حضور پیدا کنند ولی به علت یک سری ناهماهنگی ها نشد. این اقدامات و این مطالبه گری ها اقدامات خوبی‌ست خصوصا در این دولت که مسئولین ترسی از حضور بین مردم ندارند.

اولین صحبتم را با گلایه شروع میکنم، من خودم را از کسانی می‌دانم که این برنامه را تشکیل دادند. تیتر پوستر مناسب نبود. این منطقه شاید در گذشته رها شده بود ولی الان نیست. اتفاقات بی بدیلی در این شهر جدید پرند شکل گرفته است. حالا نه الزاما در این منطقه.

اقداماتی صورت گرفته است ولی خب نیاز به زمان دارد. خیلی از کار ها یک روزه حل نمیشود، مثل همین مسکن مهر که خیلی از مشکلات آن حتی مشکلات حقوقی است.

از این اقدامات بگویم: تصفیه خانه ی شهر پرند که چندین بار راه اندازی و تعطیل شده است و از سال 1400 با عنایت جناب رییس جمهور به زودی افتتاح می‌شود.

مسئله دیگر، مسئله مترو در این شهر است که شاید 12 سال است پرونده ی آن باز است و در این زمان فقط استاندار وقت بود که پشتکار ویژه ای برای افتتاح و راه اندازی آن داشت و الان هم شبانه روز مشغول تلاش هستیم که به زودی راه اندازی شود.

درادامه نماینده بسیج دانشجویی با طرح مشکلات مردم این منطقه گفت: نماینده ی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران و مسئول واحد سیاسی بسیج دانشگاه صنعتی شریف:«خیر مقدم عرض میکنم خدمت مردم و مسئولین. ما به عنوان جنبش دانشجویی حلقه‌ی واسطه ی بین مردم و مسئولینیم و تلاش بر این داریم تا صدای مردم بی واسطه به گوش مسئولین برسد.