شنبه 31 شهریور 1403

پرواز لاروخا به برلین: نسل طلایی شماره 2 جام می‌خواهد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پرواز لاروخا به برلین: نسل طلایی شماره 2 جام می‌خواهد

تیم ملی اسپانیا، یکی از فینالیست‌های یورو 2024 برای جدال با انگلیس راهی برلین شد تا فردا شب برای قهرمانی بجنگد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا برای همیشه با کمپ خود در آلمان خداحافظی کرد. محل اردوی لاروخا در آلمان که برای اسپانیایی‌ها خوش‌یمن بود امروز برای آخرین بار میزبان ستاره‌های اسپانیایی بود.

اسپانیا از پنج روز پیش از شروع یورو در این محل اقامت دارد و ستاره‌های این تیم بارها در مصاحبه‌های خود از امکانات موجود در اوش‌برگهوف ابراز رضایت کرده بودند.

لاروخا با هدایت لوئیس دلافوئنته با اتوبوس عازم فرودگاه شده و به برلین پرواز کردند. ورزشگاه تاریخی و بازسازی‌شده المپیا اشتادیون در پایتخت آلمان فردا میزبان فینال بین اسپانیا و انگلیس است.

تیم درخشان اسپانیا با پدیده‌های این تورنمنت، لامین یامال و نیکو ویلیامز، به عقیده بسیاری از فوتبالدوستان نسبت به انگلیس شانس بیشتری برای پیروزی و قهرمانی دارد. آنها بی‌دلیل به تیم محبوب اکثر هواداران تبدیل نشده‌اند. اسپانیا در راه رسیدن به فینال چند مدعی بزرگ از جمله ایتالیا، قهرمان دوره گذشته، آلمان میزبان و مدعی اول قهرمانی پیش از شروع تورنمنت، فرانسه، را حذف کرده و به فینال رسیده است.

درخشش لاروخا در یورو 2024 باعث شده خیلی‌ها در این کشور از تولد یک نسل طلایی جدید صحبت کنند. نسلی که شاید بتواند دستاوردهای درخشان نسل طلایی قبلی را تکرار کند. نسلی که در دو دوره یورو 2008 و 2012 به قهرمانی رسید و در سال 2010 هم فاتح جام جهانی شد.

پرواز لاروخا به برلین: نسل طلایی شماره 2 جام می‌خواهد 2
پرواز لاروخا به برلین: نسل طلایی شماره 2 جام می‌خواهد 3
پرواز لاروخا به برلین: نسل طلایی شماره 2 جام می‌خواهد 4