یک‌شنبه 1 مهر 1403

پسر زیزو تایید کرد / زیدان را در پی‌اس‌جی نخواهید دید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پسر زیزو تایید کرد / زیدان را در پی‌اس‌جی نخواهید دید!

لوکا زیدان، پسر زین‌الدین زیدان، فاش کرد که احتمال سرمربی‌گری پدرش در پاری سن ژرمن بسیار کم است.

به گزارش "ورزش سه"، زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، با اینکه نزدیک به سه سال است که بیکار است، اما همچنان یکی از بهترین سرمربیان بدون تیم حال حاضر فوتبال است.

در حالی که ممکن بود او پس از جام جهانی 2022 سرمربی‌گری فرانسه را بر عهده بگیرد، اما دیدیه دشان بر روی نیمکت این تیم ماندگار شد و زیدان به دوری‌اش از فوتبال ادامه داد.

تابستان گذشته نیز پاری سن ژرمن پس از اخراج مائوریسیو پوچتینو با این سرمربی فرانسوی تماس گرفت تا او را جایگزین سرمربی آرژانتینی‌اش کند اما زیدان این پیشنهاد را رد کرد و گفت علاقه‌ای به این شغل ندارد.

پیرو همین اتفاقات، لوکا زیدان، دروازه‌بان ایبار، در مورد احتمال سرمربی‌گری پدرش در پاری سن ژرمن صحبت کرده است. او در حرف‌هایش تاکید کرد که تصور پدرش در پاری سن ژرمن کمی دشوار است.

او گفت:«موضوع فقط مربوط به المپیک مارسی نیست، اما قطعا پدرم در تصمیماتش این نکته را هم ملاک قرار می‌دهد. زیاد در این مورد صحبت نمی‌کنیم، خودش تصمیم می‌گیرد. هر اتفاقی بیفتد ما خوشحال خواهیم شد. ولی در کل تصور دیدن او در پاری سن ژرمن کمی دشوار است (با خنده). پدرم را در هر جایی که اسمش در اطراف نامش می‌آید می‌توانم تصور کنم جز آنجا که فکر کردن به آن کمی سخت‌تر است.»

پسر زیزو تایید کرد / زیدان را در پی‌اس‌جی نخواهید دید! 2