پنج‌شنبه 3 آبان 1403

پس از حضور مقابل دینامو زاگرب / مولر بالاتر از ژاوی: تاریخ‌سازی در لیگ قهرمانان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پس از حضور مقابل دینامو زاگرب / مولر بالاتر از ژاوی: تاریخ‌سازی در لیگ قهرمانان

توماس مولر، مهاجم کهنه کار آلمانی بایرن، شب گذشته در دقیقه 68 بازی با دینامو زاگرب به جای جمال موسیالا وارد زمین شد و تاریخ‌سازی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر 35 ساله یکی از محصولات باشگاه بایرن مونیخ است ولی در سال های اخیر از نقش و اهمیت او در تیم کاسته شده است. با این وجود او همچنان یک بازیکن حیاتی برای مونیخی هاست. یک رهبر و لیدر درون و بیرون رختکن که او را روح بایرن می دانند.

درست قبل از فیفا دی سپتامر، مولر یک رکورد را شکست و به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین بازی را با پیراهن بایرن انجام داده است (710) و از رکورد سپ مایر، دروازه بان افسانه ای، پیشی گرفت.

رکورد دیگر با عبور از ژاوی هرناندز

در دیدار بایرن مقابل دیناموزاگرب در اولین روز لیگ قهرمانان اروپا (برتری 9-2)، او در دقیقه 68 به جای موسیالا به میدان رفت و رکورد دیگری را شکست.

مولر تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین حضور در لیگ قهرمانان را با پیراهن یک باشگاه داشته است: 152 بازی و پیشی گرفتن از ژاوی هرناندز که به عدد 151 با بارسا رسیده بود.

او در مجموع و بدون در نظر گرفتن بازی برای یک باشگاه، پس از رونالدو، کاسیاس و لیونل مسی، مشترک با بنزما در رده چهارم قرار دارد. کمی دورتر، با 141 بازی نیز مانوئل نویر ایستاده است.

پس از حضور مقابل دینامو زاگرب / مولر بالاتر از ژاوی: تاریخ‌سازی در لیگ قهرمانان 2
پس از حضور مقابل دینامو زاگرب / مولر بالاتر از ژاوی: تاریخ‌سازی در لیگ قهرمانان 3
پس از حضور مقابل دینامو زاگرب / مولر بالاتر از ژاوی: تاریخ‌سازی در لیگ قهرمانان 4