پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

پلمب واحد‌های متخلف در بازار انبارنفت تهران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
پلمب واحد‌های متخلف در بازار انبارنفت تهران

شهردار منطقه 11 تهران از اجرای آرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها و برخورد با اصناف متخلف در بازار موادغذایی انبار نفت خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمد موسوی؛ شهردار منطقه 11 درباره برخورد با اصناف متخلف در محله انبار نفت و بازار فروش عمده مواد غذایی تهران گفت: روزانه جمعیت زیادی از سراسر تهران یا کشور برای خرید عمده مواد غذایی به محله انبارنفت می‌آیند که این تبادل و بازار تجاری برای شهروندان ایجاد مشکلات متعددی کرده است.

موسوی تصریح کرد: برخی مغازه‌داران نسبت به حقوق شهروندی بی‌اعتنا هستند و با سد معبر گسترده منجر به گلایه‌مندی شهروندان شده‌اند.

تداوم پلمب خانه‌های پلاک قرمز در جنوب تهران

شهردار منطقه 11 خاطرنشان کرد: در ادامه روند رسیدگی به رفع مزاحمت‌های صنفی و برخورد با اصنافی که با ایجاد سد معبر و اشغال پیاده‌روها موجبات اختلال در تردد شهروندان را فراهم می‌آورند و همچنین رسیدگی به شکایات شهروندان در جهت رفاه حال آنها، اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری منطقه11 تهران نسبت به پلمب یک واحد صنفی متخلف در خیابان انبارنفت پلاک37 کرد و 2 واحد صنفی دیگر به پلاکهای 108 و162 از اجرای رای ممانعت کرده‌اند که پرونده آنها جهت اخذ حکم قضایی به مراجع ذی صلاح ارسال شد و بدیهی است پس از اخذ حکم قضایی در معیت متولیان دستگاه‌های انتظامی نسبت به اجرای رای اقدام خواهد شد.