پنج‌شنبه 19 مهر 1403

پنالتی و VAR با محرم نویدکیا قهر است!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پنالتی و VAR با محرم نویدکیا قهر است!

تیم فوتبال مس رفسنجان از زمان هدایت محرم نویدکیا تا کنون هیچگاه صاحب پنالتی نشده است و در 6 بازی اخیر این تیم هیچگاه از VAR استفاده نشده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مس رفسنجان از ابتدای نیم‌فصل گذشته تا امروز 26‌بازی با هدایت محرم نویدکیا به میدان رفته که در کمال تعجب در طول این 26مسابقه هیچ‌گاه به سود این تیم اعلام پنالتی نشده است.

مس در 15بازی لیگ فصل قبل، 5بازی جام حذفی و 6بازی لیگ این فصل با سرمربیگری نویدکیا برابر حریفانش قرار گرفته و در این بازی‌ها بارها تیم‌های رقیب مقابل شاگردان نویدکیا صاحب ضربه پنالتی شدند ازجمله پنالتی استقلال در جام حذفی، تراکتور در جام حذفی و آلومینیوم اراک در لیگ فصل جاری که هر سه ضربه با واکنش حامد لک مهار شد همچنین پنالتی بازی فینال جام حذفی مقابل سپاهان و پنالتی اخیر در بازی مقابل شمس‌آذر که هم در موقعیت آفساید گرفته شد و از نظر کارشناسان داوری پنالتی نبود.

باشگاه مس رفسنجان هفته گذشته هم با یک گل مقابل چادرملو شکست خورد درحالی‌که باز هم به گواه کارشناسان داوری در این صحنه ابتدا روی مدافع مس خطا اتفاق افتاد و باز هم تیم داوری توجهی به این صحنه نداشت.

این دو شکست یک بر صفر با اشتباه داوری دقیقاً مشابه شکست در آخرین بازی فصل گذشته مقابل پرسپولیس است که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرخپوشان در آن بازی هم با گل آفساید مس را شکست دادند.

عجایب داوری بازی‌های مس زمانی تکمیل می‌شود که می‌بینیم در 6بازی فصل جاری این تیم هیچ‌گاه از VAR استفاده نشده و با وجود این محرم نویدکیا مطابق عادت و کاراکتر همیشگی خودش با وجود این اشتباهات به داوران حمله نکرده و به دنبال بهانه‌جویی در نشست‌های خبری نیست.

انتهای پیام /