شنبه 1 اردیبهشت 1403

پورموسوی: گل‌گهر حریف سرسختی است

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
پورموسوی: گل‌گهر حریف سرسختی است

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید تیمش بازی سختی برابر گل‌گهر سیرجان دارد.

به گزارش ایسنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم درگذشت مهدی امیدوار، یکی از مربیان زحمتکش استان خوزستان را تسلیت بگویم. امیدوارم به یاد این عزیز مسابقه فردا با یک دقیقه سکوت برگزار شود.

وی افزود: 5 هفته از لیگ گذشته و عملکر خوبی داشتیم. امیدوارم هستیم در 5 هفته دوم هم عملکرد خوبمان را ادامه بدهیم. تیم گل‌گهر از تیم‌های بسیار خوب است که کادر فنی قدرتمندی دارد و فردا کار سختی مقابل این تیم داریم. ما میزبان هستیم و امیدوارم با تلاش بازیکنان از شرایط میزبانی استفاده کنیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

پورموسوی در ادامه تصریح کرد: تنها مزیت میزبانی برای ما این است که در ورزشگاه تختی بازی می‌کنیم. با این حال تلاش می‌کنیم سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم و روند رو به رشد خودمان را ادامه بدهیم. مطمئنا گل‌گهر حریف سرسختی برای ما خواهد بود.

او ادامه داد: در هفته گذشته برای حریفان سرسختی مثل استقلال، پرسپولیس و شهر خودرو بیرون از خانه بازی کردیم. آن‌ها میزبان بودند و کار برای ما سخت بود. اینکه ما در این بازی‌ها در نیمه دوم بهتر می‌شویم نکته‌ای است که باید روی آن کار کنیم تا از ابتدا بهتر باشیم. بازیکنان ما باید به یک خودباروی برسند.

انتهای پیام