جمعه 30 شهریور 1403

پوستر جشنواره 36ام فیلم‌های کودکان و نوجوانان رونمایی شد + عکس

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پوستر جشنواره 36ام فیلم‌های کودکان و نوجوانان رونمایی شد + عکس

همزمان با آیین پایانی هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، پوستر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان رونمایی شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران در حالی شب گذشته در شهر اصفهان به پایان رسید که پوستر سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نبر رونمایی شد.

در این رویداد هنری، با حضور سه تن از فرزندان شهدای مدافع حرم، مجید زین العابدین دبیر جشنواره و فرزانه کلاهدوزان رئیس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان از پوستر سی و ششمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان رونمایی شد. حسن موسی‌زاده طراح این پوستر است.

زین‌العابدین رئیس بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به رونمایی از پوستر سی‌وششمین جشنواره فیلم کودک گفت: امروز همزمان با پایان المپیاد و رونمایی از پوستر جشنواره، در واقع این رویداد نیز افتتاح می‌شود و همانطور که المپیاد هویت مستقل و رشدیافته‌ای پیدا کرده است، در جشنواره هم همین تدبیر اندیشیده شده و از یک رویداد چهار و پنج روزه به یک رویداد 20 روزه تبدیل شده است و برنامه‌های آموزشی با حضور هنرمندان در اصفهان برای بچه‌ها خواهیم داشت و اکران فیلم‌ها نیز از پیش از جشنواره آغاز می‌شود.

براساس این گزارش، سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از 14 تا 19 مهرماه با دبیری مجید زین العابدین به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

پوستر جشنواره 36ام فیلم‌های کودکان و نوجوانان رونمایی شد + عکس 2