دوشنبه 16 مهر 1403

پوستکوگلو: امروز بدترین روزم در تاتنهام بود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پوستکوگلو: امروز بدترین روزم در تاتنهام بود!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، شکست روز یکشنبه مقابل برایتون را بدترین نمایش آنها از زمان قبول هدایت این تیم دانست.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در ادامه هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، با نتیجه 3-2 مغلوب برایتون شد. این نتیجه در حالی رخ داد که تیم لندنی در نیمه اول 2-0 از حریفش پیش افتاد اما برایتونی‌ها به خوبی به بازی برگشتند و توانستند به پیروزی 3-2 برسند. آنگه پوستکوگلو پس از پایان بازی از عملکرد تیمش انتقاد کرد و نتیجه امروز را «فاجعه‌بار» توصیف کرد.

او در مورد نتیجه نهایی گفت:«کاری که در نیمه دوم انجام دادیم غیرقابل قبول است. حق‌مان بود. شاید فکر می‌کردیم می‌توانیم با همین سبک بازی نتیجه را حفظ کنیم اما فهمیدیم که نمی‌شود و هزینه‌مان را پرداختیم. واکنش‌مان به گل اول آنها افتضاح بود. واقعاً بد بودیم. روز بدی برای ماست و وقتی روز بدی باشد مسئولیت به عهده من است.»

او درباره عملکرد تیمش ادامه داد:«عملکرد ما در سطح این بازی نبود. باید قبول کنیم. دوئل‌ها را باختیم و سرعت نداشتیم. حتی اگر بازی را می‌بردیم هم از نمایش راضی نبودیم. مهم نیست چرا اینطور بودیم، مهم این است که بد بودیم و باید پیشرفت کنیم. این بدترین روز من در تاتنهام بود.»

او در مورد تعطیلات ملی گفت:«فرصت خوبی است که روی مشکلات‌مان تمرکز کنیم. نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم. از نتیجه امروز ناراحتم و باید هر کاری می‌توانیم برای بهبود شرایط انجام دهیم.»

پوستکوگلو: امروز بدترین روزم در تاتنهام بود! 2