سه‌شنبه 17 مهر 1403

پژمانفر: پیشنهاد وام ازدواج 50 میلیون تومانی ازدواج در کمیسیون تلفیق بودجه / باید از مقوله ازدواج جوانان حمایت کنیم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پژمانفر: پیشنهاد وام ازدواج 50 میلیون تومانی ازدواج در کمیسیون تلفیق بودجه / باید از مقوله ازدواج جوانان حمایت کنیم

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشنهادات به بودجه سال 99 گفت: پیشنهاد افزایش وام ازدواج جوانان در جلسات بررسی بودجه سال 99 در کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد. وی گفت: ما وظیفه داریم از مقوله ازدواج جوانان حمایت‌های لازم را داشته باشیم. با توجه به افزایش سن ازدواج دیگر عدد 30 میلیون تومان برای وام ازدواج کفاف امور را نمی‌دهد. عضو کمیسیون...

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پیشنهادات به بودجه سال 99 گفت: پیشنهاد افزایش وام ازدواج جوانان در جلسات بررسی بودجه سال 99 در کمیسیون تلفیق ارائه خواهد شد.

وی گفت: ما وظیفه داریم از مقوله ازدواج جوانان حمایت‌های لازم را داشته باشیم. با توجه به افزایش سن ازدواج دیگر عدد 30 میلیون تومان برای وام ازدواج کفاف امور را نمی‌دهد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 تاکید کرد: قطعا حمایت از ازدواج جوانان باید معنا دار باشد چرا که اگر جوانی نتواند با 30 میلیون تومان کالایی را خریداری کند قطعا این رقم بی فایده خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: در حال حاضر پیشنهاد ارائه وام ازدواج 40 الی 50 میلیون تومانی با فاصله زیاد در پرداخت مطرح است که تلاش می‌کنیم این مسئله در کمیسیون تلفیق به تصویب برسد.

وی با اشاره به منابع بانک‌ها در این رابطه گفت: طبق اطلاعاتی که از بانکها دریافت کرده‌ایم، متوجه شدیم رسوبات منابع سپرده گذاری شده قرض الحسنه خیلی بیش از این حرفها است که بتواند منابع وام 50 میلیون ازدواج جوانان را تامین کند. ما حتما پیگیریم تا این موضوع محقق شود.