چهارشنبه 6 تیر 1403

سن ازدواج

سن ازدواج

وب‌گاه مشرق نیوز

روز دوم تیر، 5 نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه شنبه - دوم تیر - در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» در پاسخ به سوالی درباره مشارکت اقتصادی بانوان اظهار داشت: خانم‌ها بعد از انقلاب به سرعت رشد کردند؛ نرخ باسوادی زنان به 93 درصد رسیده است همچنین نرخ تحصیلات دانشگاهی نیز از چهار و نیم درصد به حدود 50 درصد رسیده است؛ در حالی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در فرهنگ ایرانی خانه‌داری یک شغل است و از خانم خانه‌دار باید پشتیبانی شود.

وب‌گاه الف

«سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مشارکت 15 درصدی بانوان در اقتصاد، گفت: خانه‌داری باید یک شغل محاسبه شود و از خانم‌های خانه‌دار پشتیبانی کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

قاضی زاده هاشمی گفت: بچه های ما امرو برای آنکه تخصص و فوق تخصص بگیرند باید 25 سال درس بخوانند که نصف آن زیاد است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روز جمعه بیست و پنجم خرداد، هر شش نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیا آمارهایی چون رشد خودکشی، افزایش آسیب‌های اجتماعی، رشد طلاق و بحران‌های محیط‌زیستی، از دست رفتن آب‌های زیرزمینی، بالارفتن فرونشست‌ها و... باعث فروپاشی اجتماعی ایران می‌شود؟ سیامک زند رضوی، جامعه‌شناس می‌گوید: مفهوم فروپاشی از نظر من مطلقا درست نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاضی زاده هاشمی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع در دو سطح قابل بحث است؛ یکی‌قوانین موجود است که رئیس جمهور مجری قانون است و باید پیشنهادات خود را به قانون گذار جهت اصلاح ارائه دهد و سطح دیگر بحث ایده من است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قاضی زاده هاشمی درباره فیلترینگ گفت: این موضوع در دو سطح قابل بحث است؛ یکی‌قوانین موجود است که رئیس جمهور مجری قانون است و باید پیشنهادات خود را به قانون گذار جهت اصلاح ارائه دهد و سطح دیگر بحث ایده من است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: در گام اول انقلاب ظرفیت‌های بسیار بزرگی ایجاد شد اما نیاز به دگردیسی داریم. اسم این دوره را فصل پروانگی گذاشتم، پیله باید شکافته شود و موجودی جدید خلق شود و آغاز آن از تحول در نظام آموزش و پرورش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: اینترنت جزو کالاهای اساسی است و از این موضع تدافعی باید بیرون آییم و باید حکمرانی اینترنت جهانی را بدست گیریم، زیرا دانش فنی و ابزار این حوزه را در اختیار داریم و می‌توانیم در 10 سال آینده حکمرانی اینترنت در جهان را داشته باشیم؛ در این زمینه سازوکارها باید اصلاح شود و به اینترنت سریع، سالم و آسان در دسترس نیاز داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به نامگذاری دولت خود با عنوان «دولت خانواده» اظهار داشت: توجه ویژه به موضوع خانواده دارم و اسم دولت خود را دولت مردم و خانواده نام نهادم زیرا پدر و مادر خود را فدای سعادت فرزندان می کنند، فرزندان در این بستر خانواده رشد می کنند و آن را به جامعه تسریع می دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پخش برنامه «میزگرد فرهنگی» با حضور «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» یکی از 6 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پنجمین روز تبلیغات تلویزیونی داوطلبان در شبکه دو سیما آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از داستان عشق بین جن و انسان تا داستانی عاشقانه که در اعماق فضا اتفاق می‌افتد؛ امسال باید منتظر عاشقانه‌های متفاوت و غیرمنتظره‌ای از صنعت سرگرمی کره باشیم!

خبرگزاری تسنیم

بر اساس تفاهمنامه معاونت توسعه روستایی روستایی و مناطق محروم کشور با معاونت رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، وام اشتغال 200 میلیون‌تومانی به زوجین روستایی متولد دهه 60 با بهره بانکی چهار درصد امسال پرداخت می شود.