شنبه 29 اردیبهشت 1403

پیامدهای جدایی امباپه بر پی‌اس‌جی: کار سخت الخلیفی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیامدهای جدایی امباپه بر پی‌اس‌جی: کار سخت الخلیفی

جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن پیامدهایی برای باشگاه فرانسوی خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، جدایی ستاره فرانسوی از پاری سن ژرمن و انتقال او به رئال مادرید مدت‌ها بود که تیتر اصلی رسانه‌های فوتبالی بود و بالاخره قرار است در پایان فصل این اتفاق رخ دهد.

اخباری که از پاریس می‌آید خبر از یک تغییر رویکرد در باشگاه می‌دهد. ناصر الخلیفی قصد دارد پاری سن ژرمن را به کل تغییر دهد و سیاست‌های جدیدی اتخاذ کند. این تغییر رویکرد پس از آن رخ می‌دهد که لیونل مسی و نیمار جونیور، دو بازیکن بزرگ باشگاه پاری سن ژرمن را ترک کنند و امباپه هم به‌عنوان ضلع آخر این مثلث در پایان فصل جدا خواهد شد.

به گفته یکی از کارشناسان اقتصاد مجله اکیپ، پی‌اس‌جی برای نشان دادن اینکه بدون بازیکنان بزرگ هم یک برند است، آزمون سختی در پیش دارد. این کارشناس گفت:«این یک چالش بزرگ برای پاری سن ژرمن خواهد بود. آنها باید نشان دهند که آیا تمام تصمیمات اشتباهی که در گذشته گرفته‌اند باعث می‌شود که همچنان پس از امباپه هم بتوانند قدرت‌شان را حفظ کنند یا خیر. ناصر الخلیفی فصل سختی در پیش دارد.»

کارشناس دیگری نوشته:«مشکل پاری سن ژرمن این است که آنها قهرمان چمپیونزلیگ نشده‌اند. چیزی که برای ایجاد شهرت بین‌المللی ضروری است. آنها در فصل‌های اخیر به لطف بازیکنان بزرگی مانند دیوید بکام، زلاتان ابراهیموویچ، نیمار، لیونل مسی و کیلیان امباپه موفق شدند یک برند قوی ایجاد کنند. اما باید دید برای حفظ و رشد آن بدون ستاره موفق خواهند شد یا خیر.»

پیامدهای جدایی امباپه بر پی‌اس‌جی: کار سخت الخلیفی 2