یک‌شنبه 15 مهر 1403

پیام احساسی برای کاپیتان: کاش رباط من پاره می‌شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام احساسی برای کاپیتان: کاش رباط من پاره می‌شد!

خوسلو با انتشار پیامی نسبت به مصدومیت شدید دنی کارواخال واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف ویارئال رفت و با دو گل برابر این تیم به پیروزی رسید اما مصدومیت شدیدی که گریبانگیر دنی کارواخال شد باعث شد که کام بازیکنان و هواداران این تیم تلخ شود.

کاپیتان رئال مادرید در دقایق پایانی این بازی و در حالی که همه منتظر شنیدن صدای سوت داور بودند با یکی از بازیکنان حریف به شدت برخورد کرد و فریادهای از سر درد و اشک‌هایی که در زمین ریخت خبر از یک مصدومیت جدی و شدید می‌داد که باعث ناراحتی بازیکنان رئال که در زمین حاضر بودند هم شد.

این بازیکن ساعتی بعد با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام این موضوع را تایید کرد و گفت که باید به زودی تحت عمل جراحی قرار بگیرد و برای مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود و این اتفاق واکنش بسیاری از بازیکنان فعلی و سابق رئال از جمله خوسلو را به همراه داشت که نسبت خانوادگی هم با کارواخال دارد و همسر خواهر زن او به حساب می‌آید.

خوسلو با انتشار تصویری از خودش در کنار کارواخال در صفحه‌اش نوشت:«این کلمات را با اشک می‌نویسم و احساسم این است که کاش این اتفاق برای من رخ داده بود. حالا مسیری در پیش داریم که می‌دانم تو به شکلی تحسین برانگیز آن را طی خواهی کرد، مانند همه کارهایی که می‌کنی. دوستت دارم برادر، همیشه با تو هستم.»

پیام احساسی برای کاپیتان: کاش رباط من پاره می‌شد! 2