پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

پیام تبریک رئیس دانشگاه علامه به مناسبت آغاز سال تحصیلی

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
پیام تبریک رئیس دانشگاه علامه به مناسبت آغاز سال تحصیلی

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی آغاز سال تحصیلی 1404-1403 را به همه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان تبریک گفت.

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی آغاز سال تحصیلی 1404-1403 را به همه دانشگاهیان به ویژه دانشجویان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه‌طباطبایی، عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی 1404-1403 را به همه دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

«زهی سعادت من که تو آمدی به سلام خوش آمدی و علیک السلام و الاکرام»

هر ساله در آغاز سال تحصیلی جدید شاهد حضور خیل گسترده مشتاقان علم و دانایی در مراکز علمی و آموزشی هستیم. رویدادی باشکوه که یک ملت برای فرهیختگی نسل خویش تدارک می‌بیند تا بتواند مقاصد مکتسب خویش را به نسل بعد منتقل کند و از این طریق هویت خود را استمرار بخشد. وقتی نسل‌های جوان ما وقت خود را مصروف کسب علم و دانش می‌کنند، معنادارترین حس سودمندی و مفید بودن را منتقل می‌کنند و این امر نوید آینده‌ای روشن و درخشان از سرنوشت جوانان و خانواده‌های آن‌ها دارد.

اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید را به همه شما عزیزان دانشجو، استادان بزرگوار و کارمندان خدوم دانشگاه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با استعانت از درگاه ایزد منان و با انگیزه مضاعف برای کسب علم و فضیلت، سال تحصیلی جدید را شروع کنید و ان‌شاءالله با تلاش و مجاهدت و با موفقیت به پایان ببرید.

دانشگاه علامه‌طباطبائی به حضور یکایک شما بزرگواران که چراغ علم و دانایی را برافروخته و عشق به ارزش‌های والای انسانی را با رفتار خویش متجلی ساخته و در تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنید افتخار می‌کند و از خداوند متعال سعادت، موفقیت، سلامت و بهروزی را برای شما آرزومند است.