شنبه 31 شهریور 1403

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت استاد محمود حکیمی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت استاد محمود حکیمی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان در پیام تسلیت درگذشت استاد محمود حکیمی تصریح کرد: این خادم فرهنگ عاشورایی، با اخلاص و تلاش‌های فراوان تمام عمر خود را وقف انجام فعالیت‌های متعدد فرهنگی، تولید آثار علمی ارزشمند در زمینه تاریخ اسلام، تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام و ادبیات معاصر و انقلابی کرد و نام و یاد خود را در تاریخ فرهنگ و ادب این مرز و بوم برای همیشه ماندگار...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان در پیام تسلیت درگذشت استاد محمود حکیمی تصریح کرد: این خادم فرهنگ عاشورایی، با اخلاص و تلاش‌های فراوان تمام عمر خود را وقف انجام فعالیت‌های متعدد فرهنگی، تولید آثار علمی ارزشمند در زمینه تاریخ اسلام، تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام و ادبیات معاصر و انقلابی کرد و نام و یاد خود را در تاریخ فرهنگ و ادب این مرز و بوم برای همیشه ماندگار نمود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون

درگذشت نویسنده و محقق توانمند عرصه تاریخ و ادبیات انقلابی و چهره ماندگار آموزش و پرورش کشورمان، استاد محمود حکیمی، موجب تاثر شد.

این خادم فرهنگ عاشورایی، با اخلاص و تلاش‌های فراوان تمام عمر خود را وقف انجام فعالیت‌های متعدد فرهنگی، تولید آثار علمی ارزشمند در زمینه تاریخ اسلام، تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام و ادبیات معاصر و انقلابی کرد و نام و یاد خود را در تاریخ فرهنگ و ادب این مرز و بوم برای همیشه ماندگار نمود.

اینجانب این ضایعه را به اصحاب قلم و اندیشه، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و رضوان الهی و هم نشینی با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی خواستارم.

مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران