یک‌شنبه 8 مهر 1403

پیام تسلیت معاون سیما در پی شهادت سید حسن نصرالله / خداحافظ شهید بیت‌المقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
پیام تسلیت معاون سیما در پی شهادت سید حسن نصرالله / خداحافظ شهید بیت‌المقدس

محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام تسلیت بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ و َمَا بَدَلُوا تَبدِیلًا

شهادت عالم ربانی، مرد شجاع، اسطوره، سید مقاومت و شهید بیت‌المقدس سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و یاران و همراهان شان را به رهبر انقلاب، امت اسلامی، مردم عزیز لبنان و جبهه‌ی مقاومت تبریک و تسلیت می‌گویم.

زندگی سازنده و پربار مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری بی ادعا و شجاع، سید مقاومت شهید نصرالله، ثمره پرورش در مکتبی است که امنیت و دفاع از حرمت خانه و حریم وطن را بر آسایش و آرامش شخصی رجحان می‌دهد.

چه شیرین است عمری مجاهدانه زیستن و آن چنان حق بودن که توسط شیطانی‌ترین و باطل‌ترین نیروی عالم به شهادت رسیدن، چه مزد درخوری!

این فرمانده میدان مقاومت، فرمانده میدان رسانه هم بود.

او که خوب رسانه را می‌شناخت و از قابلیت‌های آن بهره می‌برد. از راه اندازی شبکه المنار تا بخش‌های اعلام حربی حزب الله لبنان، نشان دهنده عمق نگاه رسانه‌ای آن مجاهد نستوه بود.

تاریخ وامدار بزرگ مردی است که سرمایه پربهای جان و علم خویش را سال‌ها در طبق اخلاص نهاده و در مسیر عزت و استقلال و مجاهدت خاموش و بی بروز ظهور داشته و سرانجام دشمن که سال‌ها حضورش را رصد می‌کرد، ناجوانمردانه او را هدف قرار داد و با شهادتش برای همیشه جاودانه ماند.

رژیم نامشروع و منفور صهیونیستی با پشتیبانی همه جانبه نظام سلطه جهانی نشان داد هیچ حدی برای جنایات خود متصور نیست، اما جهانیان بدانند مردم ایران و مسلمانان جهان در کنار جبهه‌ی عزتمند مقاومت اسلامی لبنان خواهند ماند تا همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه دهد.