پنج‌شنبه 19 مهر 1403

پیام رودریگو دی‌پل به کاپیتان آلبی‌سلسته / بازوبند آرژانتین مال مسی است، من حملش می‌کنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام رودریگو دی‌پل به کاپیتان آلبی‌سلسته / بازوبند آرژانتین مال مسی است، من حملش می‌کنم!

رودریگو دی‌پل می‌گوید بازوبند کاپیتانی آرژانتین متعلق به لئو مسی است و او در غیاب لئو به دلیل مصدومیت آن را به نیابت از او به بازو می‌بندد.

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو دی‌پل در فیفا دی ماه سپتامبر بازوبند تیم ملی آرژانتین را به بازو می‌بندد. چرا که لیونل مسی کاپیتان آلبی‌سلسته مصدوم است و به همین علت به اردوی تیم ملی کشورش دعوت نشده است.

رودریگو دی‌پل امروز در یک مصاحبه گفت او به هیچ وجه کاپیتانی مسی را تهدید نمی‌کند و همه در تیم ملی می‌دانند که بازوبند مال لئو است.

آرژانتین در غیاب کاپیتان اصلی‌اش هفته آینده باید در رقابتهای انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف شیلی و کلمبیا برود. مسی در فینال کوپا آمه‌ریکا 2024 مصدوم شد و زمین ار ترک کرد. در پایان آن تورنمنت آلبی‌سلسته جام قهرمانی را بالای سر برد تا مسی بعد از جام جهانی 2022 دومین تورنمنت پیاپی را با قهرمانی پشت سر بگذارد.

رودریگو دی‌پل امروز به خبرنگاران درباره کاپیتانی تیم ملی آرژانتین گفت: "من همیشه گفته‌ام که تیم ملی و کادر فنی هر نقش و هر وظیفه‌ای به من بدهند انجامش می‌دهم. سالها است که در تیم ملی هستم و احساس می‌کنم در این تیم بازیکن مهمی هستم. این تنها چیزی است که می‌توانم بگویم. ولی بعد از این بازی‌ها همه می‌دانیم که بازوبند متعلق به لئو است. هر کس دیگری این بازوبند را به بازو ببندد موقتی است چرا که لئو مسی کاپیتان این تیم است".

پیام رودریگو دی‌پل به کاپیتان آلبی‌سلسته / بازوبند آرژانتین مال مسی است، من حملش می‌کنم! 2
پیام رودریگو دی‌پل به کاپیتان آلبی‌سلسته / بازوبند آرژانتین مال مسی است، من حملش می‌کنم! 3