سه‌شنبه 12 تیر 1403

پیام رونالدو برای هواداران پرتغال + عکس

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
پیام رونالدو برای هواداران پرتغال + عکس

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار با اسلوونی، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، پیامی خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد. کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار با اسلوونی، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، پیامی خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا، فصل درخشانی را در لیگ حرفه‌ای عربستان با تیم...

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار با اسلوونی، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، پیامی خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا، فصل درخشانی را در لیگ حرفه‌ای عربستان با تیم النصر سپری کرد و آقای گل این لیگ شد. با این حال، این فرم در یورو 2024 تکرار نشده و او تنها توانسته یک پاس گل بدهد و در مرحله گروهی به میدان نرفته است. با وجود این، او پیامی را در اینستاگرام پیش از دیدار پرتغال مقابل اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی منتشر کرده است.

کاپیتان پرتغال تصاویری از خود با پیراهن تیم ملی را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: "به پیش پرتغال!"

عملکرد رونالدو در دو تورنمنت بزرگ اخیر، از جمله جام جهانی 2022 قطر که درخشش لازم را نداشت و توسط سرمربی وقت، فرناندو سانتوس نیمکت نشین شد، باعث ایجاد سوالات زیادی برای سرمربی فعلی، روبرتو مارتینز شده است. با این حال، مارتینز همچنان بر حضور برنده پنج لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب اصلی تاکید دارد.

مهاجم سابق رئال مادرید، روز دوشنبه 1 جولای، تیم ملی پرتغال را در ورزشگاه دویچه بانک پارک مقابل اسلوونی در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 رهبری خواهد کرد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

پیام رونالدو برای هواداران پرتغال + عکس 2
پیام رونالدو برای هواداران پرتغال + عکس 3