یک‌شنبه 6 آبان 1403

پیام ستاره الفیحا برای اسطوره النصر / ذوق‌زدگی حریف رونالدو: پیراهنم را نگه دار کریس!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام ستاره الفیحا برای اسطوره النصر / ذوق‌زدگی حریف رونالدو: پیراهنم را نگه دار کریس!

ستاره زامبیایی که در لیگ قهرمانان آسیا پیرانش را با کریستیانو رونالدو عوض کرده می‌گوید عاشق پیراهن اسطوره پرتغالی است و امیدوار است او هم پیراهنش را نگه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، فشن ساکالا، فوتبالیست اهل زامبیا، که بعد از سالها حضور در فوتبال اروپا در باشگاه الفیحا عربستان بازی می‌کند می‌گوید به عنوان هوادار تعصبی و دوآتشه کریستیانو رونالدو گرفتن پیراهن کریستیانو برایش حکم بزرگترین اتفاق زندگی‌اش را دارد.

ساکالا تابستان گذشته از گلاسکو رنجرز اسکاتلند به الفیحا پیوست و تا کنون چند بار فرصت این را داشته که در عربستان مقابل الگوی بزرگش رونالدو بازی کند. جدیدترین تقابل این دو در لیگ قهرمانان آسیا برای ساکالا ویژه بود.

النصر و الفیحا انی هفته در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند و ساکالا در پایان مسابقه موفق شد پیراهنش را با کسی عوض کند که همیشه او را با تمام وجودش ستایش می‌کرد.

ستاره الفیحا که از گرفتن پیراهن کریس رونالدو ذوق‌زده است در شبکه‌های اجتماعی نوشت:" کریستیانو رونالدو، متشکرم الگوی زندگی ام. من عاشق کریسم. عوض کردن پیراهن با او برای اتفاقی دیوانه‌کننده است. نمی‌توانم دروغ بگویم و ذوقم را پنهان کن. امیدوارم کریس هم پیراهن من را نگه دارد".

از قضا رونالدو در بازی دو تیم در دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چهره‌ای تاثیرگذار بود. النصر با اینکه حاکم میدان بود ولی نمی‌توانست به گل برسد و در نهایت با گل دیرهنگام رونالدو موفق شد خانه الفیحا را با برد ترک کند. النصر و الفیحا امروز دیدار برگشت خود را در الاول پارک برگزار می‌کنند.

پیام ستاره الفیحا برای اسطوره النصر / ذوق‌زدگی حریف رونالدو: پیراهنم را نگه دار کریس! 2
پیام ستاره الفیحا برای اسطوره النصر / ذوق‌زدگی حریف رونالدو: پیراهنم را نگه دار کریس! 3