یک‌شنبه 22 مهر 1403

پیام مهم مسی به پاریس؛ آرژانتین برای من مهم است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
پیام مهم مسی به پاریس؛ آرژانتین برای من مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس، دنیل ادوارد در سایت گل یادداشتی نوشت که مسی پیامی مهم به پاریس ارسال کرده است و نشان داده که بازی برای تیم ملی آرژانتین به او انگیزه اصلی را تزریق می‌کند.

سایت گل نوشت که مسی برای پاریس در بیشتر اوقات مصدوم بوده در حالی که این آسیب دیدگی در روزهای ملی و بازی برای تیم ملی آرژانتین وجود ندارد. در حالی که لئو در بازی‌های اخیر سن ژرمن به دلیل آسیب دیدگی به میدان نرفت ولی برای دیدار آلبی سلسته کاملا در دسترس است و این بازیکن انگیزه دارد تا برای کشورش به میدان برود.

این تناقض رفتاری در مسی باعث شده تا ذهن‌ها به این سمت برود که این فوق ستاره آرژانتینی در این زمان از مسابقات بیشتر سعی دارد برای کشورش به میدان برود تا اینکه در لیگ تک قطبی فرانسه برای پاریس بازی کند. او هنوز موفق نشده در 5 بازی برای پاریس در لوشامپیونه گلزنی کند ولی در لیگ قهرمانان اروپا 3 گل در 3 بازی به ثبت رسانده است.

البته به گفته رسانه‌ها، مسی پیش از انتقال به پاریس در خصوص اهمیت بازی‌های ملی با این تیم صحبت کرده بود. به نظر می‌رسد در بخشی از قرارداد مسی با پاریس این نکته ذکر شده که به هیچ وجه باشگاه نمی‌تواند مانع حضور مسی در بازی‌های ملی شود.(اینجا بخوانید)

استوری مسی در اینستاگرام و در حال تمرین با دیگر بازیکنان تیم ملی آرژانتین

بامداد شنبه، تیم ملی آرژانتین میهمان اروگوئه است و به نظر می‌رسد ستاره 34 ساله برای این بازی در دسترس باشد. البته برخی خبرنگاران مدعی شدند که شاید لئو در ترکیب اصلی قرار نگیرد ولی به طور حتم به بازی خواهد آمد. آرژانتین بامداد چهارشنبه دیداری مهم با تیم ملی برزیل دارد و باید دید آن جدال با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید. البته برزیل بامداد امروز با شکست تیم ملی کلمبیا، صعود خود را حتمی کرد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید لیونل مسی مسی انتخابی جام جهانی 2022 قطر پاری سن ژرمن این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
پیام مهم مسی به پاریس؛ آرژانتین برای من مهم است 2
پیام مهم مسی به پاریس؛ آرژانتین برای من مهم است 3