چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

پیام وزیر علوم برای افتتاح کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق ایران

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پیام وزیر علوم برای افتتاح کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق ایران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق ایران از امروز به مدت 3 روز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور محققان، اساتید و اندیشمندان در حال برگزاری است. مراسم افتتاحیه این کنفرانس با حضور قدسی پور رئیس دانشگاه برگزار شد. محمد زلفی گل با ارسال پیامی، این کنفرانس را افتتاح کرد: متن پیام وزیرعلوم برای افتتاحیه سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق ایران...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق ایران از امروز به مدت 3 روز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور محققان، اساتید و اندیشمندان در حال برگزاری است. مراسم افتتاحیه این کنفرانس با حضور قدسی پور رئیس دانشگاه برگزار شد.

محمد زلفی گل با ارسال پیامی، این کنفرانس را افتتاح کرد:

متن پیام وزیرعلوم برای افتتاحیه سی امین کنفرانس بین المللی مهندسی برق ایران که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد به شرح زیر است؛ «مفتخرم که این کنفرانس را در سال 70 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح کردیم؛ این کنفرانس طی سه دهه محل تبادل اطلاعات بین اساتید، اندیشمندان، محققان، صنعتگران و دانشجویان مهندسی برق بوده است.

امروز نقش کلیدی مهندسی برق در توسعه زیرساخت انرژی مخابراتی و صنایع دفاعی کشور شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان و همچنین تامین نیروی متخصص برای آموزش تحقیقات و صنعت بر همگان آشکار است.

برخود لازم می‌دانم که از کمیته علمی کنفرانس که طی سی سال گذشته نهایت جدیت و دقت در توسعه این کنفرانس داشته و از دانشگاه‌های بزرگ کشور که میزبان بوده اند؛ همچنین دانشجویانی که با مشارکت خود باعث رشد و بالندگی در عرصه بین المللی برق شدند تشکر و قدردانی نماییم.

همچنین از تمامی کمیته‌های برگزار کننده و کمیته‌های علمی و اجرایی کنفرانس و یکایک سخنرانان کلیدی و علمی که با صرف وقت و انرژی باعث بزرگی و شکوفایی کنفرانس شدند سپاسگزارم.

از درگاه خداوند منان برای شما آرزوی پیشرفت در عرصه‌های علم و فناوری دارم وامیدوارم که دانشمندان مهندسی برق همچون خورشید و سپهر علم ایران در جهان بدرخشند.»