شنبه 5 آبان 1403

پیام کریستیانو به دوست و دشمن / همان که از رونالدو انتظار می‌رفت: قوی‌تر برمی‌گردم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیام کریستیانو به دوست و دشمن / همان که از رونالدو انتظار می‌رفت: قوی‌تر برمی‌گردم

کریستیانو رونالدو با انتشار پیامی وعده داد بعد از فصلی که با پنجاه گل زده و بدون جام به پایان برد، قدرتمند‌تر از قبل برخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در 39سالگی همچنان به تاریخسازی و رکورد شکستن ادامه می‌دهد. او در فصلی که گذشت موفق شد با به ثمر رساندن 35 گل در لیگ روشن عربستان رکوددار تاریخ بیشترین گل زده در یک فصل، در کل تاریخ لیگ فوتبال عربستان شود.

این تنها رکورد رونالدو نبود و ستاره بزرگ پرتغالی با به دست آوردن جایزه کفش طلای عربستان به اولین فوتبالیست در تاریخ تبدیل شد که در چهار کشور مختلف موفق به کسب عنوان آقای گلی می‌شود.

با اینحال فصلی که گذشت برای رونالدو تنها به رکوردها و لحظات شیرین خلاصه نمی‌شد. او فصل را بدون حتی یک جام به پایان برد و اشک‌های او بعد از شکست مقابل الهلال در فینال جام خادم الحرمین نشان می‌داد کریستیانو از این بابت چقدر ناراحت است.

رونالدو امروز در اینستاگرام پشتی منتشر کرد و به هوادارانش وعده داد فصل آینده قوی‌تر از امسال برگشته و برای کسب افتخارات بیشتر بازی خواهد کرد.

رونالدو که جلوی دوربین باشگاه النصر نشسته بود گفت:" نگاه من به آینده است و برنامه‌هایم: بازی کردن، یاد گرفتن، پیشرفت کردن و تکرار موفقیت‌ها. از همه شما به خاطر حمایت‌هایتان در طول فصل ممنونم. ما برمی‌گردیم، قوی‌تر از آنچه بودیم".

از قرارداد کریس رونالدو با النصر یک سال دیگر باقی مانده و او بارها نشان داده که از شرایط خود در این باشگاه و از حضور در فوتبال عربستان راضی است. به خصوص با توجه به اینکه حریف ازلی کریستیانو، در لیگ ام‌ال‌اس حضور دارد و نشانه‌ای از بازنشستگی در او دیده نمی‌شود، رونالدو هم فعلا قصد کنار کشیدن ندارد و از با قدرت برگشتن و کسب افتخارات بیشتر صحبت می‌کند.

پیام کریستیانو به دوست و دشمن / همان که از رونالدو انتظار می‌رفت: قوی‌تر برمی‌گردم 2