چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

پیرلو: مشکل «مسی» روانی است نه فوتبالی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پیرلو: مشکل «مسی» روانی است نه فوتبالی

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال یوونتوس، گفت: مشکل «لیونل مسی» در زمین یک مساله روانشناختی است و به نظر من او مشکلی در بحث فنی ندارد.

به گزارش ایرنا و به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد که مسی در این فصل انگیزه بالایی برای رقابت‌های مختلف ندارد اما «آندره‌آ پیرلو» سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است که مشکلات و افت مسی هیچ ربطی به مسائل فوتبالی ندارد. از نظر پیرلو، مشکل مسی به ماجرای درخواست ستاره آرژانتینی برای خروج از بارسا در تابستان ارتباط دارد.

پیرلو در این خصوص، اظهار داشت: مسی در یک برهه خاص از زندگی خود قرار دارد نه در حرفه خود؛ چرا که او می‌خواست در تابستان از نیوکمپ برود اما این اتفاق رخ نداد. او همیشه در همه بازی‌ها ارزش خود را نشان داده است.

وی افزود: به نظر من مشکل مسی روانی است نه فوتبالی اما من نمی‌خواهم به این موضوع بپردازم زیرا هیچ ارتباطی به من ندارد. مسی یک پدیده است و او این را همیشه نشان داده است.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود باخت بارسا در دیدار آخر خود در لالیگا معتقد است که این تیم در بحران قرار ندارد. او در این خصوص گفت: بارسلونا فراز و نشیب‌هایی دارد اما آن‌ها دیدارهای بسیار خوبی انجام داده‌اند و مربیانی دارند که می‌توانند ایده‌های خوبی برای بازی داشته باشند.

مسی برای اولین بار از زمان جدایی «کریستیانو رونالدو» از رئال مادرید در سال 2018 با او روبرو خواهد شد. پیرلو در مورد مقایسه این دو بازیکن، گفت: این اشتباه است که بگوییم یکی بهتر از دیگری است. آن‌ها به نمایش استعدادهای خود ادامه می‌دهند. این دو بازیکن چندین توپ طلا دارند و همین موضوع باعث می‌شود میلیون‌ها هوادار از بازی آن‌ها لذت ببرند. آن‌ها خدمات زیادی برای فوتبال داشتند.

*س_برچسب‌ها_س*