دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

پیروزی تمام نمایندگان ایران در دور نخست

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
پیروزی تمام نمایندگان ایران در دور نخست

حسین ابوذری و احمد بذری به دیدار نیمه نهایی رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های کشور‌های اسلامی رسیدند.

دیدار‌های پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های کشور‌های اسلامی از ساعت 13 امروز (پنج شنبه) در شهر قونیه ترکیه آغاز شد که نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر آونه دیاتا از سنگال را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف بیکبولو اوو از قرقیزستان می‌رود.

در وزن 70 کیلوگرم حسین ابوذری در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل عبدالجمال اسپارتان از اوگاندا پیروز شد وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر باکار از گینه بیسائو را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر ایوان ماساکوی از اوگاندا را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف کوشکینبایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن 92 کیلوگرم احمد بذری در دور نخست با نتیجه 13 بر 2 عبدیمناف بایگنژایف از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد، وی در دور دوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان نورماگمدوف از آذربایجان و کادیدی از تونس می‌رود.

در وزن 125 کیلوگرم که مسابقات با حضور 7 کشتی گیر و در دو گروه 4 و 3 نفره به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، سید مهدی هاشمی در دور اول با نتیجه 9 بر صفر راحید حمیدلی از آذربایجان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مقابل ارسلان بک توردوبکوف از قرقیزستان به پیروزی رسید. هاشمی در دور سوم به مصاف رحمان بک حسن بای از ازبکستان می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی