دوشنبه 2 مهر 1403

پیشرفت علمی عامل برتری در عرصه بین‌المللی است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
پیشرفت علمی عامل برتری در عرصه بین‌المللی است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اقتدار دفاعی کشور، گفت: پیشرفت علمی عامل برتری و مقبولیت در عرصه بین‌المللی است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اقتدار دفاعی کشور، گفت: پیشرفت علمی عامل برتری و مقبولیت در عرصه بین‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محمد یوسفی خوش‌قلب معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس در جمع کارکنان ستاد این نیرو، اظهار داشت: حماسه‌آفرینی مردم، رزمندگان و نیروهای مسلح کشورمان در دوران دفاع مقدس برگ زرینی در کتاب پرافتخار ایران اسلامی است.

امیر خوش‌قلب افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با وجود تمامی مشکلات و تحریم‌ها، با میدان دادن به نیروهای جوان و انقلابی، اعتماد به نفس و تکیه بر توان و ظرفیت داخلی در تمامی علوم به‌ویژه علوم نظامی پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه بیگانگان چشم دیدن موفقیت فرزندان ایران زمین را ندارند، عنوان کرد: دشمنان با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود در پی تخریب فرهنگ، ارزش‌های نظام اسلامی و سرکوب استعدادها هستند و در این عرصه از کوچک‌ترین تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: ایران خواستار برقراری صلح و دوستی در سراسر جهان است و امروز پیام ایستادگی در برابر زیاده‌خواهان و مبارزه با ظلم در سراسر دنیا ریشه دوانده و شاهد این موضوع هستیم که دوران زورگویی رو به پایان است.

امیر خوش‌قلب با بیان اینکه اگر کشورمان در عرصه نظامی قدرت و منزلت نداشت، قطعاً دچار سرنوشت نامناسبی همانند برخی از کشورها می‌شد، خاطرنشان کرد: پیشرفت علمی عامل برتری و مقبولیت در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، گفت: حربه دشمن در شرایط فعلی کشورمان اشاعه تفرقه، دودستگی و تظاهر به نابسامانی است که بایستی با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و هوشیاری، توطئه‌های دشمنان را کم‌اثر و خنثی کنیم.