چهارشنبه 4 مهر 1403

پیشنهاد عجیب گری نویل برای بازی‌های لیگ‌برتر!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیشنهاد عجیب گری نویل برای بازی‌های لیگ‌برتر!

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، پیشنهاد داد همانند بازی‌های حذفی، هر دیداری که در لیگ برتر مساوی شد به ضربات پنالتی برود.

به گزارش "ورزش سه"، علاقه برخی تیم‌ها به کسب نتیجه مساوی و دفاع چندلایه برای رسیدن به این اتفاق، موردی است که گری نویل اسطوره منچستریونایتد اصلا از آن راضی نیست و برای اینکه تا حدودی بتواند جلوی این اتفاق را بگیرد یک پیشنهاد عجیب مطرح کرده است‌.

نویل در آخرین قسمت از برنامه The Overlap که در کنار یان رایت و جیمی کرگر به بررسی اتفاقات مهم لیگ برتر انگلیس می‌پردازند، زمانی که بحث به پیشنهاداتی برای بالاتر رفتن کیفیت مسابقات لیگ برتر انگلیس شد پیشنهاد جالبی مطرح کرد و گفت: "بنظرم در مسابقاتی که با نتیجه مساوی به پایان می‌رسند، همانند مساوی در بازی‌های حذفی، تیم‌ها پنج ضربه پنالتی بزنند و در پایان آن هر تیمی که برنده شد از آن دیدار دو امتیاز بدست بیاورد و تیم بازنده هم با همان یک امتیاز زمین را ترک کند.

فکر می‌کنم اگر این اتفاق بیفتد، کمتر شاهد این باشیم که تیمی صرفا برای مساوی و رسیدن به یک امتیاز در زمین حاضر شود. این شکلی حداقل تیمی که در نود دقیقه عملکرد بهتری داشته، این شانس را به دست می‌آورد تا با پیروزی در ضربات پنالتی امتیاز بیشتری نسبت به رقیب کسب کند. البته مطمئن نیستم که این اتفاق به جذاب‌تر شدن مسابقات کمک کند."

این پیشنهاد عجیب او البته با تعجب رایت و کرگر مواجه شد و هیچکدام از آنها واکنش مثبتی به صحبت‌های نویل نشان ندادند. رایت و کرگر معتقد بودند چنین قانونی چندان منطقی نخواهد بود.