شنبه 16 تیر 1403

پیش‌بینی فرگوسن از حضور رونالدو در جام جهانی 2026

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پیش‌بینی فرگوسن از حضور رونالدو در جام جهانی 2026

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرتغال در حالی دوشنبه‌شب با برتری مقابل اسلوونی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 شد که کریستیانو رونالدو برای چهارمین بازی پیاپی در این مسابقات، نتوانست گلزنی کند تا همچنان طلسم گل نزدن او در این دوره پابرجا بماند. به اعتقاد برخی کارشناسان فوتبال اشک‌های او پس از اینکه مقابل اسلوونی یک پنالتی را از دست داد نیز حاکی از آن است که ستاره...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرتغال در حالی دوشنبه‌شب با برتری مقابل اسلوونی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 شد که کریستیانو رونالدو برای چهارمین بازی پیاپی در این مسابقات، نتوانست گلزنی کند تا همچنان طلسم گل نزدن او در این دوره پابرجا بماند.

به اعتقاد برخی کارشناسان فوتبال اشک‌های او پس از اینکه مقابل اسلوونی یک پنالتی را از دست داد نیز حاکی از آن است که ستاره 39 ساله از گل نزدن در یورو، چقدر بار روانی و فشار تحمل می‌کند.

کاپیتان پرتغال که اکنون با النصر در لیگ برتر عربستان بازی می‌کند، پیش‌تر اذعان کرد که یورو 2024 آخرین حضور ملی او در اروپا خواهد بود.

با این حال، سر الکس فرگوسن که به مدت 6 سال در منچستریونایتد، سرمربی رونالدو بود، بر این باور است که یورو 2024، آخرین تورنمنت بین‌المللی این ستاره خواهد بود.

فرگوسن در پاسخ به این سوال که آیا رونالدو که تا جام جهانی 2026، 41 ساله خواهد بود، می‌تواند پرتغال را در این مسابقات همراهی کند، گفت: نمی‌توانم چنین اتفاقی را تصور کنم. فوتبال در سال‌های آینده سریع‌تر و رقابتی‌تر خواهد شد. خلاف مدافعان، بازی مهاجمان در سن بالا در بالاترین سطح دشوارتر است.

رونالدو و پرتغال روز جمعه در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های 2024 اروپا به مصاف فرانسه خواهند رفت.

انتهای پیام /