پنج‌شنبه 14 تیر 1403

پیولی روی نیمکت ببرهای جده / سرمربی سابق میلان و اینتر راهی الاتحاد می‌شود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
پیولی روی نیمکت ببرهای جده / سرمربی سابق میلان و اینتر راهی الاتحاد می‌شود

آنگونه که رسانه های عربستانی و خارجی خبر می دهند، استفانو پیولی قرار است هدایت الاتحاد را برعهده بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاری های عربستانی و خارجی صبح سه شنبه هویت سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه الاتحاد را پیش از شروع فصل جدید لیگ حرفه ای روشن عربستان فاش کردند.

باشگاه الاتحاد به دنبال جبران فصل بدی است که در سال گذشته پشت سر گذاشت. جایی که آنها بدون هیچ دستاوردی فصل را به پایان رسانده و حتی موفق به کسب سهمیه حضور در آسیا نیز نشدند.

روزنامه الریاضیه در شماره صبح امروز خود تایید کرد که استفانو پیولی ایتالیایی سرمربی سابق باشگاه میلان ایتالیا سرمربی جدید ببرها در فصل جدید است.

این روزنامه اشاره کرد که مذاکرات با پیولی بر اساس توصیه مدیر ورزشی باشگاه، رامون بلانز، انجام شده است که معتقد است سرمربی سابق میلان مناسب ترین گزینه برای آموزش رئیس است.

علاوه بر این، روزنامه عکاظ نیز خبر داد که توافقات با استفانو پیولی صورت گرفته و او قرار است جانشین مارسلو گایاردو آرژانتینی شود که خود او پس از برکناری نونو اسپریتو سانتو روی نیمکت ببرها نشسته بود.

پیولی 240 بازی با آث میلان در تمامی رقابت ها انجام داد که توانست در 130 بازی پیروز شود، تیم او به 58 تساوی یافت و در 52 بازی نیز شکست خورد. او موفق شد روسونری را در فصل 2021 - 2022 به قهرمان سری آ ایتالیا برساند.