یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

پیکر شهید مدافع امنیت «مهدی شاه‌ملکی» در کرمانشاه تشییع شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
پیکر شهید مدافع امنیت «مهدی شاه‌ملکی» در کرمانشاه تشییع شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهید «مهدی شاه‌ملکی» در 23 خردادماه به همراه تنی چند از پاسداران سپاه به منظور دستگیری یک نفر مظنون به شهرک جهاد واقع در شهرستان اسلام آبادغرب اعزام می‌شوند. بر اثر درگیری صورت گرفته 2 نفر از کارکنان سپاه بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان منتقل شدند. در این درگیری پاسدار مدافع امنیت «مهدی شاه‌ملکی» به دلیل شدت جراحات وارده به درجه...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهید «مهدی شاه‌ملکی» در 23 خردادماه به همراه تنی چند از پاسداران سپاه به منظور دستگیری یک نفر مظنون به شهرک جهاد واقع در شهرستان اسلام آبادغرب اعزام می‌شوند.

بر اثر درگیری صورت گرفته 2 نفر از کارکنان سپاه بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

در این درگیری پاسدار مدافع امنیت «مهدی شاه‌ملکی» به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر شهید مدافع امنیت مهدی شاه‌ملکی بعد از نماز جمعه امروز، پس از اقامه نماز میت توسط نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با حضور باشکوه مردم از مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه تشییع و در جوار گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت خواسته مردم در تشییع این شهید حافظ امنیت امروز بود.

یکشنبه همین هفته بود که در درگیری مدافعان امنیت با یک گروه اشرار مسلح در یکی از محله‌های حاشیه شهر کرمانشاه، «سجاد امیری» شهید مدافع امنیت به شهادت رسید.

آری؛ امنیت نعمت بزرگی است که ایران اسلامی با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی مدافعان امنیت از آن بهره‌مند است و برای همین است بدخواهان قصد بر هم زدن آن را دارند.