پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

چالش دو گزینه‌ای کریستیانو خبرساز شد / رونالدو عاشق امباپه است: از بنزما هم بهتره!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چالش دو گزینه‌ای کریستیانو خبرساز شد / رونالدو عاشق امباپه است: از بنزما هم بهتره!

کریستیانو رونالدو با انتشار ویدیویی جدید در یوتیوبش خبرساز شد. جایی که او کیلیان امباپه را بهتر از هم‌تیمی سابقش کریم بنزما دانست.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که از مدتی پیش کانال خودش را در یوتیوب افتتاح کرده همچنان با انتشار ویدیوهایی خبرساز می‌شود.

چندی پیش او مصاحبه خود با ریو فردیناند را در یوتیوب منتشر کرد. کریستیانو امروز بخش دیگری از این مصاحبه را منتشر کرد که در آن به پرسش‌های دو گزینه‌ای فردیناند جواب داده و در هر سوال باید بین دو فوتبالیست دست به انتخاب بزند.

ریو فردیناند سوالهای خود را با چند نفر از بازیکنان سابق منچستریونایتد که در این تیم با کریستیانو همبازی بودند شروع کرد. رونالدو در این بخش نشان داد که پل اسکولز را فوتبالیستی فوق‌العاده می‌داند. سی آر سون گفت که اسکولز از گری نویر، سولسشر و حتی کارلوس ته‌وز فوتبالیست بهتری است.

اما وقتی نوبت به انتخاب بین اسکولز و بکام رسید رونالدو برای اولین بار کمی مکث کرد و در نهایت به بکام رای داد. رونالدو سپس دی‌ماریا را حذف کرد اما رونالدو بین بکام و گیگز، ستاره ولزی یونایتد را انتخاب کرد. جالب اینکه رونالدو معتقد است گیگز از چندین نفر از هم‌تیمی‌های سابقش در رئال مادرید مثل سرخیو راموس، مارسلو ژابی آلونسو و تونی کروس فوتبالیست بهتری است. رونالدو حتی روی نام په‌په رفیق صمیمی‌اش در تیم ملی پرتغال هم خط قرمز کشید و البته از دل په‌په درآورد و گفت او مدافع است و در پست متفاوتی بازی می‌کند.

سپس نوبت به جنجالی‌ترین انتخاب رونالدو رسید. کریستیانو ابتدا بنزما را نسبت به گیگز فوتبالیست بهتری دانست و ریو فردیناند از او خواست بین بنزما و امباپه انتخاب کند. رونالدو که سالها در رئال مادرید در کنار بنزما بازی کرده و دوران طلایی فوتبالش را کنار کریم گذرانده بدون معطلی به بهتر بودن امباپه حکم داد.

در پایان مصاحبه رونالدو باید بین نام خودش و ریو فردیناند دست به انتخاب می‌زد، کسی که روبرویش نشسته بود. رونالدو رسم میزبانی را به جا آورد و گفت ریو فردیناند فوتبالیست بهتری است. خنده‌های ریو از این رسم مهمان‌نوازی کریس پایان‌بخش این مصاحبه بود.

چالش دو گزینه‌ای کریستیانو خبرساز شد / رونالدو عاشق امباپه است: از بنزما هم بهتره! 2