جمعه 8 تیر 1403

چالهان اوغلو: / چیزی تمام نشده، هنوز شانس صعود داریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
چالهان اوغلو: / چیزی تمام نشده، هنوز شانس صعود داریم

هاکان چالهان اوغلو، کاپیتان ترکیه، می‌گوید به انتقادات توجهی ندارد و تیمش هنوز برای صعود به دور حذفی یورو شانس دارد.

به گزارش "ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو، کاپیتان ترکیه در نشست خبری پس از شکست 3-0 مقابل پرتغال در دور دوم گروه F یورو 2024، با آرامش خاطر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تیم ملی ترکیه که در بازی ابتدایی گروه مقابل گرجستان با نتیجه 3-1 برنده شده بود در بازی مقابل پرتغال 3-0 شکست خورد تا با 3 امتیاز در رده دوم قرار بگیرد.

هنوز آخرین بازی در دور گروهی مقابل جمهوری چک برای به چالش کشیدن شانس آن‌ها برای قطعی شدن صعود ترکیه به مرحله یک هشتم نهایی زمان باقی مانده است.

چالهان اوغلو در نشست خبری درباره شکست مقابل پرتغال گفت:"این شکست به معنی پایان دنیا نیست، ما از همان ابتدا هدف داشتیم که از گروه به دور بعد صعود کنیم. ما هنوز این شانس را داریم. مقابل پرتغال به نتیجه‌ای که می‌خواستیم نرسیدیم اما هنوز چیزی تمام نشده است. ما یک بازی دیگر داریم، ما به هدفمان اعتقاد داریم."

صحبت بعد از بازی؟

اتفاقاتی افتاد که ما نمی‌خواستیم رقم بخورند. باور کنید که این فقط یک بدشانسی از نوع فوتبالی بود. بعد از بازی صحبت کردیم. ما به جلو نگاه می‌کنیم، این هدفی است که ما داریم، باید به جلو نگاه کنیم. امیدواریم بتوانیم از گروه صعود کنیم."

انتقادات به تیم ملی و نحوه بازی خودت؟

متأسفانه هاکانی وجود دارد که می‌دود، می‌جنگد، اما نمی تواند نتایجی را که ما می خواهیم به دست آورد! اگر بازی کنم می‌جنگم، اگر بازی نکنم هم اینجا کنار تیم خواهم بود. انتقاد بخشی از بازی است، به خصوص در ترکیه. سعی می‌کنم کاری را که مربی‌ام می‌خواهد انجام دهم. در واقع، این به من مربوط نیست، بلکه مربوط به تیم ملی است که به دستورات گوش می‌دهم. اگر این کار را می‌کردم و به دستورات بقیه گوش می‌کردم، اینجا نبودم.

چالهان اوغلو: / چیزی تمام نشده، هنوز شانس صعود داریم 2