جمعه 4 آبان 1403

چای کوهی اصل در ایران تولید می شود

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
چای کوهی اصل در ایران تولید می شود

چای کوهی به نام های دیگری مانند توکلیجه و کلکنه نیز مشهور است. طعم چای کوهی تقریبا شبیه ترکیبی از بابونه، نعناع و لیمو است. چای کوهی حاوی ترکیبات شیمیایی شامل هاپیرین، ماده قرمز رنگ هایپریسین، تانن و اسید نیکوتینیک است.

چای کوهی اصل

درمان بیماری ها امروزه با کمک داروهای گیاهی توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

در بین نمونه های مختلف محصولات قصد داریم در مورد چای کوهی اصل صحبت کنیم که برای دیابت مفید می باشد و این امر سبب می شود روز به روز بر میزان تقاضای خریداران افزوده شود. این چای کاملا ارگانیک و طبیعی می باشد و برای رشد و پرورش آنها اصلا دست انسان دخالت ندارد، با این تفاسیر می تواند برای قسمتهای مختلفی از بدن ما مفید باشد و اثر دارویی برجای بگذارد.

 

خواص چای کوهی

سلامتی بزرگترین نعمت پروردگار بزرگ است و کبد بخشی بسیار حساس می باشد که مانند تمام قسمتهای دیگر بدن نیاز به توجه دارد و در مورد سلامت کبد باید خواص چای کوهی برای کبد را لحاظ کرد تا اگر کبد شما سالم است در سلامت بماند و اگر دچار چربی و یا امراض مختلف شده است بتوان با مصرف چای کوهی سلامت را دوباره به کبد بازگرداند.

 

طبع چای کوهی

با وجود پیشرفت تکنولوژی در حوزه تولید مواد غذایی و صنایع دارویی، همچنان استفاده از برخی داروهای گیاهی مانند چای کوهی برای نوزادان، کودکان و بزرگسالان مرسوم است که معمولاً دلیل این امر تاثیر فوری و خواص آنها بر روی ارگانهای مختلف بدن می باشد.

در گذشته اقوام مختلف با توجه به طبع چای کوهی برای تامین دارو معمولاً با محدودیت روبرو بوده اند که همین امر سبب شده انواع داروی گیاهی و دمنوش نظیر دمنوش گیاهی بابونه را جایگزین آنها کنند.

تماشاخانه

ببینید | عادل فردوسی پور سر سفره ناهار دانشجویان دانشگاه شریف مقابل سلف

ببینید | پدیده‌ای نادر و کمیاب؛ شفق قطبی قرمز

فیلم های دیگر کانال عصر ایران در تلگرام
چای کوهی اصل در ایران تولید می شود 2
چای کوهی اصل در ایران تولید می شود 3
چای کوهی اصل در ایران تولید می شود 4
چای کوهی اصل در ایران تولید می شود 5
چای کوهی اصل در ایران تولید می شود 6